جراحی اقتصادی خونریزی دارد و حجاب نماد حاکمیت الله است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 20:14

جراحی اقتصادی خونریزی دارد و حجاب نماد حاکمیت الله است

شماره: 20104
Aa Aa

دشمن تلاش کرد در خانه ها درگیری راه بیندازد، به قومیت ها منتقل کند و به زندانها بکشاند. از دانشگاه ها شروع کرد و با معیشت و حجاب پیش رفت.

ملت مسلمان و قهرمان ایران پیروز میدان ها است؛
جراحی اقتصادی خونریزی دارد و حجاب نماد حاکمیت الله است

  حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در گردهمایی بانوان فرهیخته البرز گفت:

دشمنان بدانند که ملت مسلمان و قهرمان ایران پیروز میدان ها است.

به کزارش اسپادانا خبر، او افزود:

دشمنان فکرمی کردند با فشار اقتصادی و مساله حجاب می توانند اهداف خود را پیش ببرند اما موفق نشدند. جنگ هوشمندانه دشمن امروز تاثیری نداشته و از عملیات روانی دشمن نباید هراسید چراکه پیروزی با ملت ایران است.

طائب با بیان اینکه تبدیل علم به ثروت نیاز به جراحی دارد گفت:

اقدامات موثری در بحث هدفمندی یارانه ها صورت گرفت و جراحی اقتصادی یک دوره خونریزی دارد تا به تعادل برسد که دولت انقلابی زیرساخت ها را درست کند. جنگ جدید دنیا جنگ آب و غذا است و آمریکا به دنبال کدخدایی در دهکده ارتباطات است بنابراین چالش هایی مانند چین، روسیه و ایران دارد، بنابراین آمریکا چالش اوکراین را برای روسیه، تایوان را برای چین و بی ثباتی را برای منطقه و ایران در نظر گرفت. برای ممانعت از پیشرفت دشمن حتی تلاش کرد در درون خانه ها نیز درگیری راه بیندازد بنابراین از دانشگاه ها شروع کرد و با ۲ موضوع معیشت و حجاب پیش رفت. پس از دانشگاه ها درتلاش بود تا این درگیری ها را به قومیت ها منتقل کند و بعد ازآن به زندانها بکشاند به طوریکه می خواست عراق بی ثبات شود و اربعین شکل نگیرد. دشمن آمد روایتگری دروغ انجام داد و احساسات را تحریک کرد و با پنجمین فتنه خود پس از سالهای ۷۸، ۸۸، ۹۸ و امسال تلاش کرد تا به ایران فشار بیاورد تا پای میز مذاکره امضا دهد. دشمن می دانست که انقلاب از دین قوت می گیرد و حجاب نماد عمومی حاکمیت الله است اما تمام برآورد های دشمن نقش برآب شد و شکست خورد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان