حاج مهدى تاج و حاشيه هاى هميشگى اش! | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 21:05

حاج مهدى تاج و حاشيه هاى هميشگى اش!

شماره: 23229
Aa Aa

هنوز هدف رئیس فدراسیون فوتبال از حضور در مسابقاتی که تیم ملی زنان ایران اصلا" در آن حضور نداشته مشخص نبوده و نیست.

 

تماشاى فوتبال زنان، حرام يا حلال؛
حاج مهدى تاج و حاشيه هاى هميشگى اش!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

سفر مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۳ زنان در كشور استرالیا و شهر سيدنى مثل هميشه با حاشیه‌هایی همراه شده است. ماجرا از آنجا شروع شد كه یک خبرنگار ورزشی در واکنش به این موضوع در توییتی نوشت:

مهدی تاج برای فینال جام جهانی زنان رفته استرالیا ‌ولی منطقی این بود دو تا از مربی‌های تیم زنان رو با خودش می‌برد تا اقلا" با سطح و جو بازی‌های جام جهانی آشنا بشن  اما خب انگار فقط آقایون ایرانی می‌رن جام جهانی زنان!

فینال جام جهانی زنان بین اسپانیا و انگلیس و با قهرمانى تيم فوتبال اسپانيا به پايان رسيد.

حاج مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم تصمیم گرفت تا برای تماشای این بازی راهی شهر سيدنى استرالیا شود و فینال جام جهانی زنان را از نزدیک ببیند. تاج در شرایطی تماشاگر فینال این مسابقات بود كه تیم ملی زنان ایران اصلا" به جام جهانی صعود نکرد و این روزها هم اصلا" شرایط مساعدی ندارد و پیش از مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس همه نگران شرایط تیم ملى فوتبال زنان ايران هستند.

 

2254

 

نکته عجیب در خصوص تاج این است که او به تنهایی راهی استرالیا شد و هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی یا بازیکنان تیم ملى فوتبال زنان ایران او را این سفر همراهی نكردند. شاید بهتر بود رئیس فدراسیون فوتبال ایران از فرصت به دست آمده به شکل بهتری برای فوتبال زنان استفاده ميكرد و حداقل سرمربی تیم ملی فوتبال زنان كشورمان را با خودش می‌برد تا او هم بتواند بازی فینال را از نزدیک ببیند و با جو و فضای مسابقات آشنا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی راهی این سفر شده که همیشه رسم بود سفرهای روسای فدراسیون‌های ورزشی با یک هدف مشخص مانند مذاکره روسای دیگر فدراسیون‌ها یا اهدافی دیگر انجام شود. با این وجود هنوز هدف رئیس فدراسیون فوتبال از حضور در مسابقاتی که تیم ملی زنان ایران اصلا" در آن حضور نداشته مشخص نبوده و نیست. فوتبال ایران در جام جهانی زنان هیچ نماینده‌ای نداشته و تاج اينك نمی‌تواند از این دست توجیهات برای سفر خود بیاورد.

امیدواریم رئیس فدراسیون فوتبال در بازگشت از استرالیا کمی درباره دستاوردهای حضور خود در فینال جام جهانی زنان صحبت کند تا اهالی فوتبال مطمئن شوند او در این سفر نقش توریست را نداشته و برای اهدافی مشخص تصمیم گرفته راهی کشور استرالیا شود. اما يك سئوال ساده در همين رابطه از رياست فدارسيون فوتبال كشورمان داريم و آن اينكه تماشاى فوتبال زنان براى آقايان از مدل ايرانى اش، حرام يا حلال !؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان