دروغگو را در کمترین زمان ممکن احضار کنید | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 11:28

دروغگو را در کمترین زمان ممکن احضار کنید

شماره: 20314
Aa Aa

پرونده کسی را که دروغ گفته، سوءنیت او مشخص شده و از رفتار و گفتارش مشخص است در راستای اهداف دشمن تلاش می کند بلافاصله به دادگاه ارسال کنید.

نیروهای حافظ امنیت و بسیج خویشتنداری کردند؛
دروغگو را در کمترین زمان ممکن احضار کنید

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای عالی قوه قضاییه گفت:

از دروغگو و ادعای بدون استناد نگذرید و او را در کمترین زمان ممکن احضار کنید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، وی اظهار داشت:

فردی که دروغی می‌گوید یا ادعای بدون سندی مطرح می‌کند را احضار کنید و از او بپرسید دلیل، منطق و مدرکش چیست؟ اگر فرد احضار شده دلیل و مدرک داشت و سوءنیت او احراز نشد که هیچ اما اگر سوءنیت او احراز شد و گفت جور دیگر فکر می‌کردم و سعی بر جبران و اصلاح داشت، نوع برخورد باید فرق داشته باشد ولی برای کسی که دروغ گفته، سوءنیت او هم مشخص شده، از رفتار و گفتارش مشخص است کار خود را ادامه می‌دهد و در تلاش در راستای اهداف دشمن است کیفرخواست بزنید و پرونده را بلافاصله به دادگاه ارسال کنید.

او با بیان این که اقدامات حال حاضر علیه ایران است گفت:

حتی اگر برخی با نظام هم مشکل داشته باشند اما امروز هیچ فرد منصف و ایران دوستی دیگر جای ابهام ندارد.

وی گفت:

دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر توطئه‌ها و حربه‌هایی نظیر کشته‌سازی و شهید کردن مردم و نیروهای حافظ امنیت مردم را در دستور کار داشتند تا تنور اغتشاشات و آشوب‌ها را داغ گردانند. در مقابله با این دسیسه‌های دشمن، نیروها و دستگاه‌های حافظ امنیت مردم تدبیر و درایت و اخلاقمداری به خرج دادند و درصدد بودند در ضمن رعایت ارزش‌های مقدس در جمهوری اسلامی ایران جلوی این مسائل را بگیرند. در وقایع اخیر شاهد بودیم که نیروهای حافظ امنیت مردم و نیروهای بسیجی خویشتنداری کردند و حتی جان خود را نیز فدا کردند تا به امنیت مردم از جهات مختلف خدشه وارد نشود.  رسیدگی‌های مسئولان قضایی نیز به پرونده‌های اغتشاشگران علاوه بر سرعت و قاطعیت با رعایت عدل و انصاف و قانون همراه بود،پ چرا که ما در دستگاه قضایی قائل بر این هستیم که در هیچ مرحله‌ای از رسیدگی‌های قضایی نباید از مدار عدل و انصاف خارج شویم و قانون را زیر پا بگذاریم.  

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان