زن، زندگی و آزادی تنها بر مبنای انسانیت و اسلامیت معنا می‌دهد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 9:54

زن، زندگی و آزادی تنها بر مبنای انسانیت و اسلامیت معنا می‌دهد

شماره: 20610
Aa Aa

امام جمعه موقت اصفهان گفته آیا زنان بافضیلت، دانشمند، نویسنده و محقق جهان سر برهنه بودند؟ باید نیمه پر لیوان را ببینیم که کشور به کجا رسیده است.

انقلاب اسلامی از بدو پیروزی پیشرفت‌های بسیاری کرده است؛
زن، زندگی و آزادی تنها بر مبنای انسانیت و اسلامیت معنا می‌دهد

مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

زندگی حیوانی یعنی همان برهنگی،دزدی، بی عقلی ، ‌شهوت و خوردن و آشامیدن در حالیکه زندگی انسانی به‌معنای معرفت، اخلاق، نیکی وخدمت به دیگران و برای زندگی هدف قائل شدن است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت:

آنکه خدا، اسلام و قیامت را قبول ندارد هدفش در زندگی تنها خور وخواب و خشم وشهوت است وتمام بدبختی های دنیا از این است که بشریت یاغی از خداوند و قیامت دور شده است. نشانه آن‌تروریست‌های حرم شاهچراغ بودند که در عالم حیوانیت به پیر وجوان و کوچک وبزرگ‌ رحم‌ نکردند وآن فاجعه را آفریدند.

وی با بیان اینکه زندگی انسانی و اسلامی، دارای آثار و برکات‌ فراوان برای انسانهاست افزود:

زندگی حیوانی جز کشتن، غارت کردن، استعمار، ویران کردن، بمب هسته ای ساختن، مردم را به اسارت کشاندن و سرخپوستان را قتل عام‌کردن چیز دیگری نیست.

او گفت:

انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون پیشرفت‌های بسیاری در زمینه علمی و پزشکی در توسعه دانشگاه ها و تربیت متخصصان کرده است و در این مدت حتی یک وجب کشور را با وجود تهاجم ابرقدرت‌ها از دست نداده است.

وی با بیان اینکه شعار زن، زندگی وآزادی که این روزها بر دیوارها نوشته می شود گفت:

آیا زنان بافضیلت، دانشمند، نویسنده و محقق جهان که باعث افتخار تاریخ بشریت بودند سر برهنه بودند؟ شعار زن‌، زندگی و آزادی اگر برمبنای انسانیت و اسلامیت باشد معنا می دهد.

میردامادی گفت:

نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان