شروین حاجی پور برنده گرمی شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 19:22

شروین حاجی پور برنده گرمی شد

شماره: 21192
Aa Aa

آهنگ «برای» به‌عنوان برنده جایزه جدید بهترین آهنگ برای تغییر اجتماعی معرفی شد. این جایزه به خالق اثری اهدا می شود که ترانه اش دارای پیامی درباره یک معضل اجتماعی در زمانه حاضر یا تاثیر مثبت جهانی داشته باشد.

جیل بایدن، همسر رئیس‌جمهور آمریکا برنده را اعلام کرد؛
شروین حاجی پور برنده گرمی شد

برندگان جایزه گرمی ۲۰۲۳ طی مراسمی که در شهر لس‌آنجلس ایالات متحده آمریکا معرفی شدند.

به گزارش اسپادانا خبر، شروین حاجی‌پور از ایران با آهنگ «برای» به‌عنوان برنده جایزه جدید بهترین آهنگ برای تغییر اجتماعی معرفی شد.

این عنوان یکی از جوایز جدیدی است که امسال به مراسم گرمی اضافه شده است، جایزه ای که به خالق اثری اهدا می شود که ترانه اش دارای پیامی درباره یک معضل اجتماعی در زمانه حاضر یا تاثیر مثبت جهانی داشته باشد.

نامزدهای این بخش از جوایز گرمی توسط مردم انتخاب می شوند اما در نهایت کمیته ویژه آکادمی گرمی براساس بررسی های خود برنده نهایی را اعلام می کنند. ترانه «برای...» با بیش از ۸۶ درصد درخواست ها و بیش از ۴۰ میلیون  بازدید در کمتر از ۲ روز پیشتاز نامزدها بود.جیل بایدن، همسر رئیس‌جمهور آمریکا برنده این جایزه را اعلام کرد.

حمید سعیدی آهنگساز ایرانی نیز برای دومین بار برنده جایزه گرمی در بخش موسیقی نوین شد.

در سال‌های گذشته هنرمندانی چون کیهان کلهر، حمید سعیدی، محمدرضا شجریان و حسین علیزاده تنها سابقه نامزدی در جایزه‌های گرمی را داشتند.

بر این اساس، هری استایلز برای «خانه هری» به‌عنوان برنده جایزه آلبوم سال در جوایز گرمی ۲۰۲۳ اعلام شد.

همچنین سامارا جوی برنده گرمی برای بهترین هنرمند جدید در مراسم گرمی ۲۰۲۳ شد.

«بیانسه»‌ با کسب چهار جایزه گرمی از جمله بهترین ترانه R&B رکورد بیشترین دریافت جایزه را در تاریخ گرمی شکست.

«ادل» جایزه بهترین اجرای پاپ را برای ترانه« Easy on Me»‌ دریافت کرد. «کندریک لامار» نیز در سه شاخه بهترین اجرای رپ،‌ بهترین ترانه رپ و بهترین آلبوم رپ به عنوان برنده معرفی شد.

«لیزو»‌ نیز جایزه بهترین رکورد سال را برای «About Damn Time» به خود اختصاص داد.

جایزه بهترین ترانه سال نیز به «بانی ریت»‌ برای «Just Like That» رسید. «هری استایلز» با کسب جایزه بهترین آلبوم سال برای «خانه هنری»‌ به جمع برندگان بزرگ شب گذشته پیوست.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان