صفحات موبایل آتش به خرمن خانواده‌ است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 23:44

صفحات موبایل آتش به خرمن خانواده‌ است

شماره: 21993
Aa Aa

مشکل اقتصادی از اسراف‌ها و خرج‌های بیهوده است و خرج اولاد کسی را فقیر نمی‌کند| چین، روسیه، ایران، برزیل، آرژانتین و هند غول‌های اقتصادی هستند.

کورتاژ‌ قانونی و غیرقانونی مخالفت با دستور خداست؛
صفحات موبایل آتش به خرمن خانواده‌ است

رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

بسیاری از ناهنجاری‌ها در اثر عدم نصحیت پذیری برخی از جوانان و نوجوانان است.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

این کورتاژ‌ها که در بیمارستان‌ها قانونی و غیرقانونی می‌شود مخالفت با دستور خداست. وقتی نطفه منعقد شد قتل نفس است و باید دکتر‌ها و بیمارستان‌ها بدانند که حرام است. این روش غلط در اروپا متأسفانه اینجا‌ها فراگیر شده است. بچه‌کشی؛ جنین هم بچه است. این قتل اولاد یکی از گناهان کبیره است. خداوند میفرماید که شما و بچه‌ها را ما روزی می‌دهیم. مشکل اقتصادی از اسراف‌ها و خرج‌های بیهوده است و الا خرج اولاد و بچه دادن کسی را فقیر نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اسلام می‌خواهد جامعه پاک و طاهر باشد افزود: 

روابط غیرمشروع مخفیانه نیز مصداق گناهان خیلی زشت است چه برای دختر و چه برای پسر. با این صفحات مجازی و ماهواره‌ها مخصوصا این صفحات موبایل آتشی به خرمن خانواده‌ها می‌شود چقدر خانواده‌ها متلاشی شدند.

امام جمعه موقت شیراز اظهار کرد: 

امروز دلار برای عده‌ای خدا شده که شرک هم همین است. امروز کمر مشرکین دارد شکسته می‌شود و کشور‌هایی مثل چین، روسیه، ایران، برزیل، آرژانتین و هند غول‌های اقتصادی هستند و تصمیم قطعی گرفتند که دلار را از معادلاتشان خارج کنند و این ضربه‌ای به ستون فقرات دلار است خیلی دلشان به دلار خوش نکنند و کمر دلار در حال شکستن است با همت برخی از کشور‌های مستقل و اسلامی و جمهوری اسلامی هم پیش قدم است. 

او با اشاره به بی‌حجابی ادامه داد: 

اینجا کشور اسلامی است که 300 هزار شهید دادیم. در وصیت‌نامه شهدا اکثرا توصیه شده به حجاب. حجاب برای مصونیت خانواده‌ها است و بی‌حجابی مقدمه بد‌های بدتر خواهد شد. عدم رعایت حجاب یک حرام شرعی و سیاسی است. در خیابان هم درگیری نباید باشد. درگیری فیزیکی را بهانه می‌کنند کما اینکه در پاییز گذشته بهانه‌های واهی دشمن بر موج سوار شد و خساراتی وارد کرد. باید با تعقل، تدبر و ملاطفت این فاجعه فرهنگی جمع شود. اکثریت زنان باحجاب هستند و اکثر مرد‌های ما طرفدار حجاب هستند.  احترام به اکثریت باید باشد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان