عبدالمجيد ستايشی، ناجی مردم خارگ | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 22:14

عبدالمجيد ستايشی، ناجی مردم خارگ

شماره: 16242
Aa Aa

اهالی خارگ در انتظار حضور ستایشی در مسند مديريت عمليات عمومی هستند اما تاكنون حكم او از سوی مسئولان شركت پايانه های نفتی ايران صادرنگرديده است.

 

تكرار تراژدی بی مهری مسئولان به مردم جزیره؛
عبدالمجيد ستايشی، ناجی مردم خارگ

اسپادانا خبر|سيدفريور موسوی

 

در ماه های گذشته اخبار ناخوشايندی از عمليات عمومی خارگ به گوش رسيده است؛ ازپايان مسئوليت نادرپيرزاده، مديرعمليات عمومی به دليل بازنشستگی تا بازگشت اين مديريت تحت نظارت شركت پايانه های نفتی ايران درخارگ.

گرچه با تشكيل مديريت عمليات عمومی که صرفا" با طرح كمك به اهالی  ادارات و شركت های محلی مستقر در اين جزيره صورت پذيرفته بود در ابتدا و به نحوی مطلوب به وظيفه ذاتی خویش عمل كرد اما به دنبال تغييرات در راس مديريت شركت ملی نفت ايران و به واسطه تغيير در وزارتخانه نفت، فعاليت آن کم رنگ شد اما هيچگاه ماهيت خود را ازدست نداد و با روی كارآمدن نادر پيرزاده به عنوان مدير اين مجموعه و جداسازی آن از بدنه شركت پايانه های نفتی ايران در عمل مردان عمليات عمومی باتلاش شبانه‌روزی وعملياتی كمك حال مردم ولايت مدار جزيره خارگ بودند.

اين روند به شكلی محسوس و كاملا هوشمندانه ادامه داشت تا اينكه زمان بازنشستگی پيرزاده فرارسيد و درهمين زمان دستور بازگشت اين مديريت تحت نظارت شركت پايانه های نفتی ايران از سوی خجسته مهر، مديرعامل شركت ملی نفت ايران نيز صادر گرديد و اين دو به معنای مرگ تدريجی عمليات عمومی وتكرار تراژدی بی مهری مسئولان نفت به اهالی مظلوم جزيره خارگ تفسیر گردیده است.

با کنار رفتن نادر پيرزاده، بهترين و معقول ترين چهره موجود برای جايگزينی وی عبدالمجيد ستايشی خواهد بود؛ مردی ازجنس مردم، باعيار بالا و توانمندی های ارزشمند اما معلوم نيست چرا تاكنون حكم اين مدير تلاشگرو محبوب مردم و اهالی نفت از سوی مسئولان شركت پايانه های نفتی ايران صادرنگرديده است.

اهالی خارگ در انتظار حضور نامبرده درمسند مديريت عمليات عمومی به سر می برند و شایسته است همه مسئولان سياسی، امنيتی و نفتی مستقر در خارگ به اين مهم دقت و نسبت و به صدور حكم فوق تعجيل ورزند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان