علت اغتشاشات تصویر حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل بود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 4:50

علت اغتشاشات تصویر حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل بود

شماره: 19943
Aa Aa

شبکه های مزدور با تزریق ناامیدی علیه ملت اقدام می کنند| همه جوانان عاشق اهل بیت هستند و اگر غفلتی هم کرده اند آغوش ملت به روی آنها باز است.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی ایران؛
علت اغتشاشات تصویر حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل بود

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران ‌در مراسم روز شهرستان کبودراهنگ گفت:

در اغتشاشات هفته‌های اخیر شاهد تروریسم رسانه‌ای در کشور بودیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

امروزه یک تروریسم رسانه ای علیه جمهوری اسلامی راه افتاده و شبکه های مزدور و ایرانی نما با تزریق ناامیدی علیه این ملت اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در همان روزهای آغاز به کار دولت مردمی تاکنون در سخنرانی هایشان نزدیک به چهل بار به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرده اند گفت:

باید با زبان رسا و با منطق واقعیت های امروز ایران اسلامی را به اطلاع جوانانی برسانیم که اتفاقات تلخ و شیرین گذشته این سرزمین را ندیده اند زیرا امروز در دانشگاه ها با فرزندان دهه هشتادی روبرو هستیم که دشمن سعی می کند تصویری ناکارآمد از نظام دینی در ذهن این جوانان ایجاد کند. جهاد تببین انقلاب را از مسیر مشکلات عبور می‌دهد و در این راستا باید با زبان منطق و تببین با جوانان و دانشجویان صحبت کنیم و این وظیفه همه مسئولین، پیشکسوتان انقلاب، بسیجیان و معلمان است که از تاریخ و ترس امروز دشمن از ملت ایران صحبت کنند.

اسماعیلی با اشاره به حضور و سخنرانی ابراهیم رئیسی در سازمان ملل گفت:

آقای رئیس جمهور با در دست داشتن تصویر حاج قاسم سلیمانی در قلب دشمن و نظام استکباری دشمن صهیونیستی را استیضاح کرد و در ادامه دشمن تلاش کرد با ایجاد اغتشاشات، شیرینی و طعم این موفقیت را بر کام مردم تلخ کند اما مردم ایران با قدرت و با تبعیت از رهبری نشان دادند همواره با آرمان های انقلاب اسلامی همراه هستند. مسیر انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می رود و فرزندان ایران با افتخار مسیر امام راحل و نهضت شصت ساله امام را ادامه می دهند. همه مشکلات با دست جوانان غیور این سرزمین برطرف خواهد شد و بدون تردید تلاش های اخیر دشمنان در ایجاد اغتشاشات همانند همیشه با شکست تحقیر آمیز مواج خواهند شد. خوشبختانه امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده که کسی جرات مقابله با ما را ندارد و جمهوری اسلامی سطح تاثیرگذاری اش از منطقه به سطح جهانی ارتقا پیدا کرده و این اتفاقات اخیر آخرین تلاش ها برای جلوگیری از این موفقیت بزرگ ملت ایران است.

وی گفت:

همه جوانان عاشق اهل بیت هستند. ما همه جوانان را فرزندان خودمان می‌دانیم. اگر غفلتی هم کرده باشند بدانند که آغوش ملت به روی آنها باز است. امروز همه افتخارات و سربلندی مردم ایران مرهون ایام شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است و چشمه جوشان عشق به اباعبدالله(ع) همچنان در این کشور حماسه می آفریند. چنان که در یک دهه اخیر شاهد رویدادهای مهمی در کشور و منطقه بودیم و به عنوان نمونه شهید عالی مقامی چون شهید حججی متولد سال هفتاد و یک که نه انقلاب و جنگ را از نزدیک مشاهده کرده بود و نه حضور امام(ره) را درک کرده بود با اقتدا به پیشوای بزرگ خود رهبری حکیم انقلاب یاد نام آوران دوران دفاع مقدس را زنده نگه داشت.

وی گفت:

یک دهه گذشته کشور به خاطر تفکر غرب زده دچار عقب ماندگی شد و دشمنان تلاش کردند با اخلال در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی و فضای مجازی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند اما باید بدانند که کشتی انقلاب یک ناخدای بیدار دارد و ما امیدواریم پرچم انقلاب به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی اش برسد. وقتی سال گذشته دولت را تحویل گرفتیم با عددهای عجیب و غریب در حوزه های مختلف روبه‌رو شدیم از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه شدیم اما باید بگویم که فرزندان جهادی انقلاب اسلامی با تلاش شبانه روزی این امر را مدیریت کردند.

اسماعیلی ادامه داد:

شبکه های مزدور و ایرانی نما با تزریق ناامیدی علیه این ملت اقدام می کنند. دشمن امید مردم را هدف گرفته و قطعا بار دیگر سرش به سنگ خواهد خورد. امروز با حضور یک شخصیت جهادی، انقلابی و مکتبی در راس دولت، خورشید انقلاب پر فروغ تر خواهد شد و این روشنایی، ظلمت ناامیدی را از بین خواهد برد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان