فروپاشی و نابودی آمریکا و اسرائیل آرزوی همه ایرانیان است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 13:53

فروپاشی و نابودی آمریکا و اسرائیل آرزوی همه ایرانیان است

شماره: 18862
Aa Aa

او با اشاره به مذاکرات هسته ای گفته تنها الزام آور برای عمل به پیمان، عقل و شرع است که استکبار ندارد. ما به عهد و پیمان غربی‌ها اعتماد نداریم‌.

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان؛
فروپاشی و نابودی آمریکا و اسرائیل آرزوی همه ایرانیان است

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در نماز جمعه این شهرستان گفت:

تمام احکام دین پشتوانه عقلانی دارد و لذا اهانت به قرآن در غرب ناشی از عجز آنها در مواجهه با عقلانیت اسلام است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او اظهار کرد:

اسلام هیچگاه به کسی و گروهی توهین نمی‌کند چون اعتقادها، اخلاق و هم احکام اسلامی دارای پشتوانه عقلانی فطری است به همین خاطر تقلید و مراجعه به متخصص دینی نیز مبتنی بر دستور عقلی است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای نیز گفت:

به رغم پیشرفت حداقلی در مذاکرات ولی نتیجه رضایت بخش نبوده است. همه تحریم ها باید لغو شده و برای پایداری آن به ایران تضمبن داده شود. استکبار به عهد و پیمان خود وفا نمی‌کند چرا که تنها الزام آور برای عمل به پیمان، عقل و شرع است که استکبار ندارد به همین دلیل ما به عهد و پیمان غربی‌ها اعتماد نداریم‌. اگر ضمانتی لازم است ارایه شود باید در اختیار ایران باشد نه خود غربی‌ها. باید توجه داشت آمریکا تحریم‌ها را به صورت کامل لغو نخواهد کرد. ممکن است برخی از تحریم‌ها را لغو کند که در کنار آن نیز شرط می‌گذارد و تهدید می‌کند که دو مرتبه تحریم‌ها را بر می‌گرداند و می‌خواهد برجام دو و سه، برجام موشکی و برجام منطقه‌ای را به ایران تحمیل کند. همه باید توجه کنند که همه تحریم‌ها لغو شود. همچنین باید توجه داشت که آیا واقعاً اروپایی‌ها حاضر هستند اگر نقض عهدی شد در آینده خود را مقصر بدانند و آیا حاضر هستند اگر آمریکا از برجام خارج شد او را مقصر بدانند؟

مهدوی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی بر روند راستی آزمایی مجلس توجه داشته باشد ادامه داد:

ما نه به عهد و پیمان و نه به عدم عهد و پیمان اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در برجام اعتقاد نداریم اما ما عهد خود را نخواهیم شکست و ما باید به همه تعهدات خود پایبند باشیم. از سوی دیگر باید منابع در اختیار ایران باشد تا محلی برای جبران خسارات وجود داشته باشند و مانند گذشته شکست نخوریم.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین اظهار کرد: ‌

افزایش تولید نفت عربستان و اجماع علیه ایران ۲ هدف عمده بایدن از سفر به منطقه بود که هیچ کدام محقق نشد و در آینده شاهد افول آمریکا و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود. افول و فروپاشی آمریکا و نابودی اسرائیل آرزوی همه ما ایرانیان است و امیدواریم هر چه زودتر این شرایط را شاهد باشیم.

او گفت:

افرادی که به خوبی موضع دین را درک کرده‌اند در نماز جمعه حضور می‌یابند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان