فریب خوردگان و پیاده نظام دشمن شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 20:16

فریب خوردگان و پیاده نظام دشمن شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند

شماره: 20282
Aa Aa

در اغتشاشات اخیر انسان های ناجوانمرد افراد بیگانه را به شهادت می رساندند تا دشمنان با هجوم رسانه ای و تحریک مردم آن را به پای نظام بنویسند.

ملت ایران تا سرحد جان پای نظام و رهبری ایستاده اند؛
فریب خوردگان و پیاده نظام دشمن شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در گردهمایی جهادگران فاطمی مازنداران گفت:

ملت با بصیریت ایران پشتیبان قوی برای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند و این مهم را با حضور تاثیرگذار در عرصه های مختلف بارها به اثبات رساندند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او افزود:

دشمنان با اعمال تحریم های ظالمانه و حمایت از اغتشاشات اخیر قصد ضربه زدن به نظام را دارند اما ملت ایران تا سرحد جان پای نظام و رهبری ایستاده اند. دشمنان با هجوم رسانه ای و ایجاد جنگ‌روانی علیه امت اسلامی ثابت کردند که در اغتشاشات اصل دین و ولایت را نشانه گرفتند اما مردم انقلاب و با بصیرت ایران حتی یک لحظه پشت رهبری را خالی نکردند و با حضور در صحنه خود ثابت کردند که همچنان دوستدار انقلاب و رهبری هستند. در اغتشاشات اخیر انسان های ناجوانمرد افراد بیگانه را به شهادت می رساندند تا دشمنان با هجوم رسانه ای و تحریک مردم آن را به پای نظام بنویسند.

وی ادامه داد:

افرادی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند پیاده‌نظام دشمنان و فریب خوردگانی هستند که به ارزش های اسلامی ضربه وارد کرده اند.

وی با بیان اینکه فریب خوردگانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند نباید از بازگشت دوباره آنان به آغوش انقلاب ناامید و مایوس باشند گفت:

با یک گفت و گوی منطقی می توان بخش زیادی از این افراد را به آغوش گرم انقلاب بازگرداند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه بالاترین کار و جهاد در گروه های جهادی گفت و گو با فریب خوردگان حاضر در اغتشاشات اخیر است تا دوباره به آغوش انقلاب بازگردند اظهارکرد:

گروه های جهادی بانوان باید این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان