مقابله جدی با حیازدایی مطالبه عمومی جامعه است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 14:26

مقابله جدی با حیازدایی مطالبه عمومی جامعه است

شماره: 23572
Aa Aa

او گفته قانون به عنوان یک میثاق ملی و اجتماعی باید ملاک عمل عمومی قرار گیرد و دستگاه‌های مسئول در مقابله با ناهنجاری‌ها با برنامه وارد شوند.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه‌ بررسی آسیب‌های اجتماعی؛
مقابله جدی با حیازدایی مطالبه عمومی جامعه است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در جلسه‌ بررسی آسیب‌های اجتماعی با اشاره به تکالیف دستگاه‌های مسئول برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بر نقش دستگاه‌های فرهنگی جهت فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای سازنده و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های مردمی جهت اصلاح برخی ناهنجاری‌ها تأکید کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با اشاره به «پروژه برنامه‌ریزی شده دشمن برای تخریب ارزش‌های فرهنگی»، نقش رسانه به‌ویژه صداوسیما در فرهنگ‌سازی و مقابله با آثار سوء ناهنجاری‌های اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت:

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بخشی از ناهنجاری‌ها برنامه‌ریزی شده هستند و ضروری است دستگاه‌های مسئول نیز در مقابله با ناهنجاری‌ها با برنامه وارد شوند.

وی با بیان این‌که «مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است» گفت:

قانون به عنوان یک میثاق ملی و اجتماعی باید ملاک عمل عمومی قرار گیرد.

او با اشاره به «انتظار خانواده‌ها از مسئولان برای سالم‌سازی محیط‌های فرهنگی و آموزشی» بر نقش ویژه مدیران آموزش و پرورش و وزارت علوم برای فراهم کردن زمینه آسایش و رفع دغدغه والدین تأکید کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان