ملت‌ها در مقابل حکومت‌ها بیدار شده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 0:24

ملت‌ها در مقابل حکومت‌ها بیدار شده‌اند

شماره: 25387
Aa Aa

امروز ارتش وحشی آمریکا امروز به طور فجیع اساتید و دانشجویان را بازداشت می‌کند| خداوند تاکید کرده غلام‌هایی در بهشت اطراف و تحت امر شما هستند.

سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
ملت‌ها در مقابل حکومت‌ها بیدار شده‌اند

سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:

امسال حجاج عزیز باید به یاد ابراهیم خلیل باشند که بت‌ها را شکست و یاد خدا را زنده کرد. در مناسک حج شیطان را سنگ می‌زنیم باید توجه داشته باشیم که امروز شیطان بزرگ آمریکا است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

امسال جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مظلومیت غزه باید گفته شود. امروز ملت‌ها در مقابل حکومت‌ها بیدار شده‌اند و هزار دانشجو علیه صهیونیست دست به اعتراض زده‌اند و این بشارت بزرگی است. رهبر معظم انقلاب مدتی قبل تاکید کردند که ملت‌ها باید بیدار شوند پس بنابراین امروز باید گفت مرگ بر حکومت آمریکا زیرا امروز ارتش وحشی آمریکا امروز به طور فجیع اساتید و دانشجویان را بازداشت می‌کند و دنیا باید متوجه بشود که چهره واقعی آمریکا این است.

وی همچنین افزود:

ضرورت دارد در دهه کرامت نسبت به کمک به فقرا و مریض‌هایی که توانایی پرداخت هزینه درمان خود را ندارند توجه داشته باشیم، همچنین مسئولین نیز لازم است توجه داشته باشند زیرا بزرگ‌ترین وظیفه مسئولین امروز بهبود وضعیت معیشتی مردم است. مردم شهیدپرور اصفهان شما را به تقوای الهی توصیه می‌کنم زیرا کلید بهشت تقوا است، خداوند متعال در قرآن کریم تاکید کرده است که بهشت از آن متقین است که خود را در مقابل وسوسه‌های شیطان محافظت می‌کنند و حتی در خلوت از خداوند می‌ترسند. پیامبر (ص) درخصوص نعمت‌هایی بهشت می‌فرمایند بهشت از آنچه تصور می‌کنید بالاتر است، در این راستا خداوند در سوره انسان تاکید کرده است که غلام‌هایی در بهشت اطراف و تحت امر شما هستند. پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند انسان‌ها در بهشت از تمامی فرشتگان برتر هستند. نعمت‌های معنوی بهشتی از تهمت‌های مادی بالاتر است در این راستا قرآن کریم تاکید کرده است زمانی که به سمت بهشت می‌روید درها به سمت شما باز می‌شود و ملائکه به شما احترام می‌کنند بر همین اساس در بهشت هیچ‌گونه دشمنی، جنگ و بدی اثری نخواهد بود. هرچه در کسب تقوا کوتاهی کنیم ضرر خواهیم کرد زیرا در قرآن کریم تاکید شده است متقین در دنیا اهل احسان بود و آخرت خداوند هرچه بخواهند به آن‌ها عطا خواهد کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان