نوجوانان باید تحت تربیت اخلاق اسلامی قرار گیرند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 9:38

نوجوانان باید تحت تربیت اخلاق اسلامی قرار گیرند

شماره: 23677
Aa Aa

دشمنان همواره تلاش داشتند حجاب و عفاف را از دختران ایران بگیرند و ضروری است مبحث حجاب و عفاف در مدارس مورد تاکید قرار بگیرد.

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان؛
نوجوانان باید تحت تربیت اخلاق اسلامی قرار گیرند

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در نماز جمعه این شهرستان گفت:

به مسوولان استان و ریاست جمهوری و وزیر نیرو توصیه می‌کنم که مطالبه اصلی مردم اصفهان که جریان زاینده‌رود است را فراموش نکنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او اظهار داشت:

مطالبه کشاورزان رسیدن آب به مزارع است و مردم اصفهان به دنبال آب آشامیدنی هستند، ضرورت دارد با رعایت منافع استان‌های مجاور از ریختن آب مازاد به دریا جلوگیری کرد. امیدواریم مطالبه به حق مردم اصفهان محقق شود و مردم شاهد جریان آب در زاینده‌رود باشند.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی نیز گفت:
نیروهای انتظامی سلامتی و آرامش خود را فدای آسایش و امنیت مردم جامعه کردند. کارکنان نیروی انتظامی توجه داشته باشند که تا زمانی که در فکر آرامش و رفاه مردم هستند مردم نیز با تمام وجود از آن‌ها حمایت می‌کنند. در ماه‌های گذشته شاهد بودیم که حدود ۵۱ نفر از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و از این تعداد ۶ نفر از استان اصفهان بودن.، این درخواست را از مسوولان ذی‌ربط داریم که تصویب و اجرای قوانینی که در مبارزه با فساد است را به تأخیر نیاندازند. در مبارزه نرم نیاز به اقناع افکار عمومی است و شایسته است در این جهت تلاش‌های لازم صورت گیرد.

مهدوی ادامه داد:

ضرورت دارد نوجوانان تحت تربیت اخلاق اسلامی قرار گیرند و مبحث حجاب و عفاف نیز با همت وزارت آموزش و پرورش در مدارس مورد تاکید قرار گیرد. دشمنان همواره تلاش داشتند حجاب و عفاف را از دختران ایران بگیرند بر همین اساس جوانان باید بدانند اسلام یک دین عقلانی است، بنابراین از آن‌ها خواهشمندیم که دین را با دلایل عقلانی تقویت کنید تا دشمن نتواند در شما نفوذ کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان