کارگران فقیرترین افراد جامعه ایران هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 21 ارديبهشت 1403 - 12:10

کارگران فقیرترین افراد جامعه ایران هستند

شماره: 6776
Aa Aa

عضو کانون عالی بازنشستگان گفته: به دنبال صدقه نیستیم؛ کارگران و بازنشستگان به دنبال افزایش حقوق و طرح همسان سازی هستند.

قانون کار بایستی به‌نفع کارگران اصلاح شود؛
 کارگران فقیرترین افراد جامعه ایران هستند

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور می گوید: متاسفانه در دنیای امروز که دنیای زر و زور و تزویر است بیش از ۹۰  درصد کارگران حداقل بگیر هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، نصرالله دریابیگی با اظهار نگرانی از وضعیت معیشت و شغل کارگران و بازنشتگان بیان کرد: یکی از مطالبات مهم ما امنیت شغلی برای نیروی کار است و این در حالی است که وضعیت معیشتی جامعه کارگری و جامعه بازنشستگی مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد کارگران بازنشسته تامین اجتماعی حداقل بگیر هستند تصریح کرد: قانون کار بایستی به‌نفع کارگران اصلاح شود و باید ایجاد اشتغال و تولید بهمراه عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت و رفع تبعیض در جامعه باشد.

این نماینده کارگری با سابقه با بیان اینکه کارگران فقیرترین افراد جامعه هستند افزود: امنیت شغلی و معیشت از دغدغه های مهم کارگران است.

دریابیگی با تاکید بر اینکه حمایت از قشر کارگر جامعه از وظایف اصلی ما تلقی می شود گفت: همه ما بدهکار نظام هستیم و به برکت همین کارگران عزت پیدا کردیم بنابراین تکریم کارگران از وظایف ما به شمار می آید.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان مخالف اجرای طرح سبد حمایتی کالا بودند گفت: ما به دنبال صدقه نیستیم؛ کارگران و بازنشستگان به دنبال افزایش حقوق و اجرای طرح همسان سازی هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان