اراذل و اوباش را سازمان‌دهی کردند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 4:16

اراذل و اوباش را سازمان‌دهی کردند

شماره: 20206
Aa Aa

اگر در دو سال گذشته هزینه تلفات کرونا را پذیرفته بودیم و کلاس‌های دانشگاه و مدارس تعطیل نمی‌شدند و فضای مجازی دست جوانان داده نمی‌شد امروز با این وضعیت مواجه نبودیم.

انقلاب اسلامی شرف و عزت مردم ایران بازگردانده است؛
اراذل و اوباش را سازمان‌دهی کردند

مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در همایش بزرگذاشت زنان ایثارگر بختیاری گفت:

آمریکایی‌ها از سال گذشته دنبال به آشوب کشاندن خیابان‌های ایران بودند اما نتوانستند انجام دهند و به همین خاطر امسال به دنبال اجرا کردن دسیسه‌هایشان هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

 

انقلاب اسلامی شرف و عزت مردم ایران بازگردانده است. یکی از افتخارات انقلاب اسلامی این است که بدون شلیک یک تیر رژیم ستم‌شاهی را ساقط کرد. 

فدا با بیان اینکه امروز آمریکا توان مقابله مستقیم با جمهوری اسلامی را ندارد گفت:

به اعتراف خود آمریکایی‌ها انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب مهم‌ترین دشمن آنها است که تفکر لیبرال دموکراسی و فرهنگ غربی را نشانه گرفته است. آمریکا برای حفظ جایگاهش در منطقه و درگیر کردن ایران به مشکلات داخلی اغتشاشات را رقم زده است و به این منظور برنامه‌‌ریزی زیادی انجام دادند و بنا داشتند تا از آبان ماه به اسم گرامیداشت کشته‌شدگان اتفاقات بنزین در سال 98، اعتصاب، تخریب، انفجار و حمله به زیرساخ‌ها و اماکن را در دستور کار خودشان قرار دهند. قرار بود که عده‌ای مراکز دانشگاهی و آموزشی را بعد از دوسال تعطیلی و به اسم مقابله با ارزش‌ها و دفاع ابتذال، آزادی‌های جنسی و فرهنگ غربی و برداشتن حجاب تحریک کنند و تعدادی دانشجو را به اسم بی‌کیفیت بودن ظرفیت‌های خدمات‌دهی دانشگاه وادار به اغتشاش کنند.

وی افزود:

دشمن به واسطه برگشت به برجام و گشایش چند ظرفیت اقتضادی و رهاسازی پول‌های بلوکه شده، به دنبال کشاندن ایران بر سر میز مذاکره بود اما دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی بدون توجه به برجام و تحریم‌ها برای حل مشکلات مردم تلاش و آمریکایی‌ها را ناامید کرد. دشمن اراذل و اوباش را سازمان‌دهی کرد تا به همه سفارت‌های کشور با یک زمان‌بندی مشخص حمله کنند و با شناسایی همه زیرساخت‌های کشور به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.

فدا با بیان اینکه در فضای مجازی گروه‌های مختلفی توسط دشمن سازمان‌دهی شد تا در زمان مقتضی اتفاقات بزرگی را در کشور رقم بزنند اظهار داشت: 

افرادی در آتش این فتنه دمیدند و با وارونه جلوه دادن واقعیت شرایطی را در فضای مجازی ایجاد کردند که برخی از نسل جوان نادانسته و ناآگاهانه در تیررس حوادث قرار بگیرند و اتفاقاتی را رقم بزنند که با هیچ کدام از مبانی دینی و انسانی ما سازگار نیست. اگر فوت مهسا امینی هم نبود دشمن هر حادثه دیگری را هم بهانه حرکات‌شان می‌کردند، سال 88 از ندا آقاسلطان کشته‌سازی کردند و به گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی انداختند. هدف دشمن ایران مقتدر است و دفاع از مهسا و مظلومیت برخی از زنان بهانه بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان افزود:

اگر در دو سال گذشته هزینه تلفات کرونا را پذیرفته بودیم و کلاس‌های دانشگاه و مدارس تعطیل نمی‌شدند و فضای مجازی دست جوانان داده نمی‌شد امروز با این وضعیت مواجه نبودیم و این میزان از شبه و ایهام برای ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و ایرانی که در فضای مجازی ساخته‌ا‌ند به وجود نمی‌آمد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان