اوکراین در حال نبرد با اتحاد بزرگ ایران-روسیه است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 0:47

اوکراین در حال نبرد با اتحاد بزرگ ایران-روسیه است

شماره: 20008
Aa Aa

ولودیمیر زلنسکی گفته ما هر روز علیه ایران در حال نبرد هستیم. 400 حمله با پهپادهای ایرانی به مردم ما و زیرساخت‌های غیرنظامی صورت می‌گیرد.

روسیه یکهزار و 500 پهپاد تهاجمی ایرانی در اختیار دارد؛
اوکراین در حال نبرد با اتحاد بزرگ ایران-روسیه است

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با تکرار ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین از اسرائیل درخواست کرد که به اوکراین کمک کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او در در گفت‌وگو با برنامه «اودا» تلویزیون اسرائیل ادامه داد:

«اسرائیل را درک نمی‌کنم.....من دیدارهایی با آن‌ها داشتم و بارها از آن‌ها درخواست کردم که به ما کمک کنند. منظور دادن پول یا تجهیزات نظامی نیست. منظور این است که طرف صحیح و درست را انتخاب کنند».

زلنسکی مدعی شد که استفاده اخیر روسیه از تسلیحات ایران در جنگ اوکراین می‌تواند فشار مورد نیاز به اسرائیل را فراهم آورد:

 « ما در حال نبرد علیه یک اتحاد بزرگ جدید یعنی روسیه و ایران هستیم و هم‌اکنون امیدوارم که اسرائیل به ما کمک کند و ما با قدرت به این اتحاد واکنش نشان دهیم. سازمان‌های اطلاعاتی اوکراین و کشورهای دیگر می‌گویند که روسیه حدود یکهزار و 500 پهپاد تهاجمی ایرانی در اختیار دارد.تهدیدات گسترده‌تری از سوی روسیه و ایران در راه است. بیایید با هم فکر کنیم که آن‌‌ها ممکن است چه تعداد از این (پهپادها) را نه تنها علیه اوکراین مورد استفاده قرار دهند. ما هر روز علیه ایران در حال نبرد هستیم. 400 حمله با پهپادهای ایرانی به مردم ما و زیرساخت‌های غیرنظامی صورت می‌گیرد. ما به اسرائیل اطلاع داده‌ایم و گفتیم "با پدافندهای هوایی به ما کمک کنید"......ما می‌توانیم با پدافند هوایی علیه این شر بپیوندیم. زیرساخت یا نهادهای نظامی اسرائیلی همچنین پهپادهایی در اختیار دارند که می‌تواند در این حمله و در این جنگ به ما کمک کند».

رئیس‌جمهور اوکراین در پاسخ به سؤالی مبنی بر مصالحه با روسیه گفت:

«من با تروریست‌ها مصالحه نمی‌کنم. اگر ما نمانیم شاهد جنگ دیگری خواهید بود. اگر ما قوی نباشیم جهان دچار جنگ جهانی سوم خواهد شد».

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان