ایران به قدرت بازدارندگی در جهان رسیده‌ است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 5:59

ایران به قدرت بازدارندگی در جهان رسیده‌ است

شماره: 22488
Aa Aa

اگر به تدابیر رهبری توجه کنیم تابلو پیشرفت مشخص می شود| میزان رشد علمی کشور باید سرعت گیرد؛ هرچه موفق‌تر شویم دشمن بیشتر مایوس می شود.

محمد شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا؛
ایران به قدرت بازدارندگی در جهان رسیده‌ است

محمد شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در همایش تبیین فرمایشات رهبر انقلاب در دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت:

اگر به تدابیر فرمانده کل قوا در همین دانشگاه توجه کنیم تابلو پیشرفت کشور مشخص می شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی افزود:
تمام تکیه طاغوت به ارتش بود و وقتی کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی (ره) دیدار کردند قدرت طاغوت شکست. این دیدار یک کار انقلابی بود. هر سال ۱۹ بهمن سرآغاز حرکت ۲۲ بهمن دیگری است. به کلمه کلمه تدابیر و فرمایشات رهبری در روز ۱۹ بهمن هر سال باید توجه داشت و برای آن همایش برگزار کرد و مقاله داد تا به عمق تدابیر ایشان پی ببریم. تدابیر رهبر معظم انقلاب، همه جانبه، عمیق، مستند و براساس مبانی است و ما باید آنها را درک کرده و اجرا کنیم. از سویی تا زمینه اجرای تدابیر نباش، ایشان به آن اشاره نمی کنند. ایشان تاکید دارند در هر کاری باید همه جوانب آن دیده شود و کار باید سر وقت انجام شود.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی آغاز شد عنوان کرد:

قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم. مطالبه رهبر انقلاب این است که امروز به توانمندی و ظرفیت خود بپردازیم. اتکای ایشان به نیروی انسانی است و نیروی انسانی ما در ارتش باید به شهید ستاری تبدیل شود. این مهم شدنی است البته فرمانده معظم کل قوا درباره شناخت توان سربازان وظیفه نیز تاکید دارند. انتظارات ایشان هم شدنی است. میزان رشد علمی کشور هم باید سرعت گیرد. دشمن هم تلاش می کند تا ایرانی پیروز نشود و هرچه ما موفق‌تر شویم دشمن بیشتر مایوس می شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان