ایران مغز متفکر مقاومت است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403 - 23:17

ایران مغز متفکر مقاومت است

شماره: 25384
Aa Aa

دانشجویان در غرب در حمایت از مردم غزه به صورت خودجوش به میدان آمده و دستگیر و شکنجه می شوند و دنیا شاهد قساوت مدعیان حمایت از حقوق بشر و حقوق زنان در برخورد آن‌ها با دانشجویان و زنان شده است.

هر کس تقوا داشته باشد از رزق‌ مادی سرشار می‌شود؛
ایران مغز متفکر مقاومت است

کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت اظهار داشت:

شهدا بر نامه عمل ما اشراف دارند و در دادگاه عدل الهی خوبی ها و بدی های ما را امضا خواهند کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری ها، وی ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر ادامه داد:

حج بُعد درونی برای حجاج به همراه دارد و آن دوام ذکر است. باید در دوران حج وحدت سازی کنیم. حج بدون برائت حجی بی روح است. حج کنگره بین المللی برای رساندن پیام دین و قلب تپنده است و رهبری امت اسلامی پیام یکدلی و اقتدار و هماهنگی و هم افزایی را به جهانیان می رساند. امام خمینی (ره) مسئله حج و این سیره ابراهیمی را احیا کردند. این حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین خواهد بود.

وی با بیان اینکه جریان غزه تاریخ ساز است و مظلومیت بی سابقه مردم مظلوم و جنگ زده غزه و فلسطین را نشان داد یادآور شد:

مردم غزه با روحیه بالایی در حال مقاومت هستند. ملت آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه بیدار شده اند و دانشجویان آنها به پاخواسته اند و شعار عدالت سر میدهند. تبلیغات دنیای غرب به حدی بود که چه بسا با صرف میلیاردها دلار هم نمی شد این پیام را به مردم دنیا رساند اما مغز متفکر مقاومت یعنی ایران عزیز و فرماندهی جبهه مقاومت و مستضعفین یعنی امام خامنه ای باعث شد در یک توجه عملی و عینی به مظلومیت بی سابقه مردم غزه دانشجویان در غرب به صورت خودجوش به میدان بیایند و دستگیر و شکنجه می شوند و دنیا شاهد قساوت مدعیان حمایت از حقوق بشر و حقوق زنان در برخورد آن‌ها با دانشجویان و زنان شد. امسال سال حج برائت است و همه شرکت کنندگان در این حج با هرملیتی فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

صدیقی همچنین گفت:

عبادت‌ها سه قسمت‌اند؛ عبادت‌های مالی، بدنی و فکری. هر کسی تقوا داشته باشد خدا او را از رزق‌های مادی سرشار می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان