با کشف حجاب می خواهند حاکمیت دین را از ما بگیرند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 21:51

با کشف حجاب می خواهند حاکمیت دین را از ما بگیرند

شماره: 22384
Aa Aa

دنیا زیر و رو شده و انقلاب مسئله اصلی برای کل عالم است| اگر کاشفان حجاب و افراد بی ‎بند و بار بر جامعه مسلط شوند دیگر دینی باقی نمی‌ماند.

احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی؛
با کشف حجاب می خواهند حاکمیت دین را از ما بگیرند

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

همه ملت ایران رعیت امام رضا(ع) هستند و بر همین اساس، هیچ بلا و مصیبتی بر آنان مسلط نخواهد شد و دشمنان نیز هرگز قدرت استیلا بر آنان را نخواهند داشت.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

از گذشته تاکنون، همه مردم باور داشتند که باید امام زمان(عج) ظهور کند تا زمین پر از عدل و داد شود. برادران و عزیزان، وقتی دو قرن و نیم، دین از عرصه زندگی مردم حذف شده و بشر در تخیلات خود خدا را از حاکمیت جهان کنار زده، چطور قرار است شرایط برای ظهور فراهم شود؟ به همین دلیل بود که بچه‌های این ملت جانشان را در برابر گلوله داغ قرار دادند تا دین در این کشور برپا شود و معادلات بین‌المللی به نحوی تغییر کند که دین محور همه امور باشد. امروز 43 سال از این انقلاب گذشته و نه‌فقط ایران اسلامی بلکه همه منطقه و بلکه جهان به دنبال منجی می‌گردد. حتی خود استکبار نیز متمرکز شده تا فراتر از انقلاب‌های محلی و [جریان‌های] چپ و راست به دنبال دفاع در برابر ظهور منجی باشد زیرا باور پیدا کرده که این امر، نقطه پایان او خواهد بود. این یک حقیقت است که دنیا زیر و رو شده و انقلاب نه محدود به مرزهای ایران اسلامی بلکه مسئله اصلی برای کل عالم است تا براساس آن، دین ما، انقلاب ما، اسلام ما و از همه بالاتر مهدی ما باشد که در دل ملت‌ها امید را زنده کرده و خواب را از چشم ظالمان عالم برباید.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

بعد از انقلاب دشمن برای این نظام برنامه ریخته بود تا نه‌فقط با حاکمیت دین مقابله شود بلکه دیگر نشانی از ایران در جهان باقی نماند. با این حال دست اراده پروردگار یک‌بار دیگر قدرت‌نمایی کرد و پس از امام عظیم‌الشأن، رهبر معظم انقلاب را ولیّ این شجره طیبه قرار داد تا قدرت حاکمیت دین، صد برابر مؤثرتر توسعه پیدا کند. این را بدانید، این [مجلس] خبرگان نبود که رهبر معظم انقلاب را انتخاب کرد بلکه مسئله برگزیده شدن رهبری نیز یکی از تدابیر امام راحل بود تا این جریان از هر تحریف و انحراف مصونیت پیدا کند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد:

این تعبیر امام است که وجود مقام معظم رهبری را نعمتی می‌خواند که خدا به ما بخشیده است؛ آن هم پیش از تصدی مسئولیت رهبری و اینکه 30 سال مردم ما شیرینی رهبری او را چشیده باشند. بر همین مبنا، ما هم خدا را شاکریم که این ملت را رها نکرده و اگر امام مردم از دست رفت اما پس از او خَلَف صالح او زمام دار امور شد که انقلاب ما، مبانی دین ما و استکبارستیزی ما را استمرار بخشیده و ایران اسلامی را به مرحله‌ای رسانده که چشم دشمن از پیشرفت‌های این ملت کور باشد. 

او با بیان اینکه حاکمیت دین به‌عنوان عامل اصلی برانگیختن دشمنی مستکبران با ملت ایران مطرح است گفت:

بر همین اساس است که با مسئله کشف حجاب مخالفت داریم زیرا این موضوع و جانب‌داری دشمن از آن به این دلیل است که حاکمیت دین را از ما بگیرد و اگر کاشفان حجاب و افراد بی ‎بند و بار بر این جامعه مسلط شد دیگر دینی باقی نمی‌ماند که جوان ما از آن بهره‌مند شود و تعالی پیدا کند و این همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب بر مبنای آن فرمودند اگر زنان و دختران ما می‌دانستند پشت این جریان کشف حجاب چه جریان‌هایی قرار دارند، دیگر بی‌حجابی نمی‌کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان