شکنجه‌گران ساواک مورد پیگیرد قرار می گیرند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 11:26

شکنجه‌گران ساواک مورد پیگیرد قرار می گیرند

شماره: 21331
Aa Aa

نه تنها شکنجه‌گران ساواک بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی را غارت کرده‌اند باید مورد پیگرد قرار گیرند. جمهوری اسلامی این مساله را دنبال می‌کند.

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران؛
شکنجه‌گران ساواک مورد پیگیرد قرار می گیرند

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران گفت:

نه تنها شکنجه‌گران ساواک بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پیگرد قرار گیرند و جمهوری اسلامی این مساله را دنبال می‌کند.

به گزارش  اسپادانا خبر، او در گفتگو با فارس در مورد پی‌گیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند گفت: 

پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود. طبیعتا جمهوری اسلامی این مساله را دنبال می‌کند ولی با توجه به رویکرد دادگاه‌های غربی خیلی بعید می‌دانیم به نتیجه برسد چرا که این افراد در پناه دولت‌های غربی زندگی می‌کنند و از آنها حمایت می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه تعداد این افراد کم نیست گفت:

تروریست‌هایی که در کشورهای غربی زندگی می‌کنند مورد حمایت آنها هستند. متأسفانه این مساله بیانگر همان امپراتوری دروغ و فریبی است که آنها به راه‌ انداخته‌اند؛ از طرفی به تروریست‌ها پناه می‌دهند از یک سو مدعی حقوق بشر هم هستند. جمهوری اسلامی این مساله را پی‌گیری کرده و می‌کند ولی متأسفانه دادگاه‌های غربی در قبال این مسائل سیاسی برخورد می‌کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان