عملیات وعده صادق تحول جدی در دنیا بوجود آورد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 21:53

عملیات وعده صادق تحول جدی در دنیا بوجود آورد

شماره: 25187
Aa Aa

پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست ها وعده صادق اُبهت پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درهم شکست و پوچ بودن آن را برای جهانیان ثابت کرد.

طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان؛
عملیات وعده صادق تحول جدی در دنیا بوجود آورد

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز در رژه نیروهای مسلح اصفهان با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش گفت:

پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست ها در قالب عملیات وعده صادق اُبهت پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درهم شکست و پوچ بودن آن را برای جهانیان ثابت کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد:

«طوفان الاقصی» ضربه محکمی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و ضربه ایران به این رژیم در عملیات مهم وعده صادق نیز کمتر از آن نبود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اظهار داشت:

 کشورهای منطقه پس از این عملیات به خوبی دریافتند که ایران اسلامی بعنوان کشوری قدرتمند، مسلمان و مومن با برخورداری از ارتش و سپاه متدین در کنار آنها قرار دارد و از کشورها و ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتش حافظ انقلاب و کشور بوده است و نیروهای مسلح ما همواره برای دفاع از دین و دفع فساد می‌جنگند اضافه کرد: همه نیروهای مسلح کشور عاشقانه به کشور و نظام خدمت می‌کنند و باید به آنها افتخار کرد.

طباطبایی نژاد تاکید کرد:

 امام راحل ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ در حالی‌که برخی دشمنان داخلی و خارجی به دنبال انحلال ارتش بودند در مقابل این افکار محکم ایستاد و این روز را بعنوان ارتش اعلام کرد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ارتش تا کنون به خوبی به وظیفه‌ خود عمل کرده و در میدان‌های مختلف برای دفع دشمنان حضور داشته است خاطرنشان کرد:

ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای بسیاری را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.

استاندار اصفهان نیز در این مراسم گفت:

عملیات «وعده صادق» توان و اقتدار نیروهای مسلح را به رخ جهانیان کشاند

او اظهار داشت:

عملیات وعده صادق تنبیهی بود که جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی اعمال کرد تا بار دیگر اقتدار و توان نیروهای مسلح ایران اسلامی را در راستای حفظ کیان و استقلال میهن عزیزمان به رخ جهانیان بکشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان