گدایی کردن رای بدترین کار است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 22 ارديبهشت 1403 - 19:53

گدایی کردن رای بدترین کار است

شماره: 13491
Aa Aa

حسن روحانی گفته همه جناح‌ها و گروه‌ها باید در انتخابات ریاست جموری ایران شرکت داشته باشند و تنوع در میان نامزدها پرجاذبه باشد.

رییس جمهور ایران عنوان کرد؛
گدایی کردن رای بدترین کار است

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور گفت:

انشاءالله انتخابات بسیار خوبی داشته باشیم. ما همیشه می‌گوییم انتخابات شکوهمند و انتخاباتی که مردم بانشاط و سالم حضور داشته باشند ولی آن‌چیزی که کمتر می گوییم، ‌انتخابات اخلاقی است. اخلاق مهم است وگرنه همه دنیا انتخابات دارند و ممکن است خیلی از کشورها انتخابات پرشور و سالم داشته باشند ولی این ویژه ما نیست.

به گزارش اسپادانا خبر، رییس دولت تدبیر و امید گفت: 

تهمت زدن، افترا زدن و دروغ گفتن برای اینکه آدم گدایی رای کند، بدترین کار هست. همه جناح‌ها و گروه‌ها باید در انتخابات شرکت داشته باشند و تنوع در میان نامزدها پرجاذبه باشد.

 وی خاطرنشان کرد: می‌گویند اگر ما بگوییم ترامپ جنایت کرد آن وقت چگونه به دولت فحاشی کنیم؟ به دولت هم اگر خواستید آزادید که هر چه می‌خواهید بیان کنید اما اخلاق را همه جا مراعات کنیم و واقعیت‌ها را بیان کنیم. آنچه واقعیت است را به مردم بگوییم که در این سه سال و نیم چه فشاری بر مردم وارد ‌شد. لعنت خداوند بر همه آنهایی که مسبب بودند البته مسبب اصلی رژیم صهیونیستی و بعد تندروهای آمریکا و در راس آن ترامپ بود.  

وی ادامه داد: مردم عزیز ما باید بدانند که این بمب اقتصادی که روی سر آنها اصابت کرد، کدام هواپیما پرتاب کرده، از کجا شلیک شده است. آدرس غلط به مردم ندهید، خدا از شما نمی‌گذرد، تاریخ هم از شما نمی‌گذرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان