آرای 41 درصدی قابل تقدیر است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 17:29

آرای 41 درصدی قابل تقدیر است

شماره: 24837
Aa Aa

مشارکت 41 درصدی در انتخابات قابل قبول و مشت محکم مردم بر دهان دشمنان بود؛ مردم نظام و انقلاب را دوست داشتند و نمی خواستند نظام دشمن شاد شود و پای صندوق ها آمدند.

سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران؛
آرای 41 درصدی قابل تقدیر است

 سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت اظهار داشت:

مردم با شرکت در انتخابات بار دیگر به جمهوری اسلامی رای آری دادید و این کاری بزرگ و ستودنی بود. 

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت:

خدا را شکر انتخابات در فضایی امن صورت گرفت و در این عرصه مشکلی نداشتیم. همچنین انتخابات با سلامت برگزار شد البته تخلفاتی گزارش شده است که شورای نگهبان با این تخلفات عادلانه و قاطعانه برخورد می‌کند. علاوه بر این انتخابات کاملا رقابتی بود و در همه حوزه ها از تمام سلایق در انتخابات شرکت کردند. مشارکت 41 درصدی مردم در انتخابات قابل قبول بود. در این چند ماه منتهی به انتخابات بمباران تبلیغاتی را شاهد بودیم و رسانه‌های بیگانه تلاش کردند با هزار زبان بگویند مردم پای صندوق نیایید. علاوه بر این دشمنان القا می‌کردند که حضور حداکثر 10 تا 25 درصد خواهد بود اما به کوری چشم دشمن مردم مشارکت 41 درصدی از خود به نمایش گذاشتند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند. با این حجم از مشکلات اقتصادی و گرانی های فزاینده به دلیل آنکه مردم نظام و انقلاب را دوست داشتند و نمی خواستند نظام دشمن شاد شود پای صندوق ها آمدند. در برخی کشورها حضور در انتخابات اجباری است اما در ایران هیچ اجباری برای شرکت در انتخابات نیست و این قیاس‌ها مناسب افراد فرهیخته نیست.

وی با بیان اینکه پیروز و برنده حقیقی انتخابات مردم بودند گفت:

اما بازنده واقعی انتخابات در حقیقت دشمنان ملت ایران بودند. البته اگر این همه شیطنت‌ها نبود ای بسا درصد حضور مردم بیشتر می‌شد اما در این میدان جهاد این آرا 41 درصدی قابل تقدیر و تشکر است. پیام حضور مردم به مسئولان آن است که حق ما این است که جلوی این گرانی‌های افسار گسیخته را بگیرید. این مردم وفاداری خودشان را نشان داده‌اند و مسئولان باید بر قیمت‌ها نظارت کنند و حداقل به قیمتی که خودشان اعلام می‌کنند پای بند باشند. من هنوز هم نفهیمدم افرادی که میلیاردی برای انتخابات خرج می کنند این پول را از کجا می آودند. در چهار سال نمایندگی مجلس هم این پول بدست نمی‌آید. منتخبان نباید با جار و جنجال این جشن شیرین انتخابات را تلخ کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان