آمران به معروف در همه پاساژها و مراکز خرید مستقر می شوند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 22:54

آمران به معروف در همه پاساژها و مراکز خرید مستقر می شوند

شماره: 21781
Aa Aa

اگر از ضابطان قضایی گزارشی بیاید که در پاساژی بی حجابی هست و تذکر دادیم و عمل نکردند برای پلمب آن مرکز خرید به هیچ عنوان تردید نمی کنیم.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان گلستان؛
آمران به معروف در همه پاساژها و مراکز خرید مستقر می شوند

 محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان گلستان گفت:

برای پلمب پاساژهایی که تذکرهای حجاب را جدی نگیرند تردید نمی کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او اظهارکرد:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آمران به معروف را باید در همه پاساژها و مراکز خرید مستقر کند. اصناف هم باید یک نفر را در کنار آمران به معروف برای برخورد با بی حجاب ها در مراکز خرید مستقر کند و اگر نمی توانند برخورد کنند به ما گزارش دهند تا دستور پلمب صادر کنیم. اگر از ضابطان قضایی گزارشی بیاید که در پاساژی بی حجابی هست و تذکر دادیم و عمل نکردند برای پلمب آن مرکز خرید به هیچ عنوان تردید نمی کنیم.

اسپانلو خطاب به آمران به معروف هم گفت:

به عنوان دادستان تکلیف دارم از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنم و در کنار آنها برای برخورد با پدیده بی حجابی ایستاده ایم و اگر گزارش مستندی به دست ما برسد که مسئولی در حوزه حجاب، مسئولیتی داشته اما به وظیفه خود عمل نکرده باشد قطعا برخورد می کنم.

اسپانلو ادامه داد:

در موضوع حجاب حتی کارهای سلبی و برخورد قضایی هم ماهیت فرهنگی دارد. جبهه دشمن سال ها کار کرده تا به اینجا رسیده است و نباید انتظار داشته باشیم یکی دو روزه کار را جمع کنیم و نیاز به کار فرهنگی مستمر در کنار اقدامات سلبی دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان