اراذل و اوباش باید در صحنه ادب شوند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 18:29

اراذل و اوباش باید در صحنه ادب شوند

شماره: 24196
Aa Aa

برای اراذل و اوباش هیچ حقی قائل نیستیم؛ اراذل و اوباش کسانی هستند که ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و شهر را برای شهروندان ناامن می‌کنند. این افراد خط قرمز پلیس هستند و باید در صحنه ادب شوند.

قاسم رضایی، جانشین فرمانده‌کل انتظامی؛
اراذل و اوباش باید در صحنه ادب شوند

قاسم رضایی، جانشین فرمانده‌کل انتظامی در پاسخ به اینکه آیا طرح‌های پلیس برای مقابله با شرارت اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد یا خیر اظهار کرد:

برای اراذل و اوباش هیچ حقی قائل نیستیم. آنها اجازه ندارند در کوچه و خیابان‌ها برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، رضایی تصریح کرد:

البته نزاع و درگیری را نتیجه رفتارهای اراذل و اوباش نمی‌دانیم و امکان دارد بین افراد مختلف جامعه پیش بیاید.

وی با بیان اینکه "در زمان حاضر اراذل و  اوباش سطح‌دار نداریم" گفت:

اراذل و اوباش کسانی هستند که ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و شهر را برای شهروندان ناامن می‌کنند، این افراد خط قرمز پلیس هستند و باید در صحنه ادب شوند. اراذل و اوباشی که سابقه‌دار هستند، تحت کنترل پلیس هستند و به‌تناوب به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها دعوت می‌شوند و اگر خطایی کنند سریعاً با آنها برخورد می‌شوند.

رضایی همچنین گفت:

خودروهای شوتی خودروهایی هستند که ناهنجاری ایجاد می‌کنند و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند؛ این خودروها جدا از حمل بار قاچاق به‌نوعی رعب و وحشت در جاده‌ها ایجاد می‌کنند.

وی با تصریح به اینکه "خودروهای شوتی خط قرمز پلیس هستند و با تردد آنها برخورد می‌کنیم" گفت:

بیش از 3 هفته است که طرح ویژه‌ای در خصوص برخورد با این خودروها اجرا شده است. از ابتدای سال تاکنون بیش از 3 هزار خودرو توقیف شده است و نفراتی دستگیر شده‌اند که به‌عنوان قاچاق‌بر تحویل مراجع قضائی داده شده‌اند. به پلیس راهور ابلاغ شده است هرکجا این خودروها دیدند سریعاً آنها را توقیف کنند و تغییراتی را که در خودرو به وجود آورده‌اند، برطرف کنند، اگر امکان این کار نبود خودرو کاملاً توقیف و به پارکینگ منتقل شود. با دستگاه قضایی، دادستان و دیگر مسئولان جلسات متعددی در راستای برخورد و ساماندهی خودروهای شوتی برگزار شده است و این طرح‌های پلیس همچنان ادامه دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان