اروپا با طناب پوسیده آمریکا و رژیم صهیونیستی به چاه مذلت نرود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:16

اروپا با طناب پوسیده آمریکا و رژیم صهیونیستی به چاه مذلت نرود

شماره: 19354
Aa Aa

او گفته پدیده اربعین با وجود  بایکوت خبری امپراتوری رسانه ای بزرگترین راهپیمایی جهان علیه دستگاه کفر و شرک و استغاثه جهانی برای ظهور منجی است.

حاج‌علی اکبری، امام جمعه موقت تهران؛
اروپا با طناب پوسیده آمریکا و رژیم صهیونیستی به چاه مذلت نرود

حاج‌علی اکبری، امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت گفت:

پدیده ای متفاوت اربعین یکی از برکات نهضت انقلاب اسلامی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

بعد از سقوط رژیم صدام به برکت تحولاتی که در منطقه و این کشور رخ داد حرکت عراقی اربعین به یک حرکت جهانی بزرگ تبدیل شد و رسید به نقطه ای که حدود ۲۵ میلیون نفر در آن شرکت کردند. آن چه به عنوان اربعین می شناسیم در فرهنگ ما خودجوش با سازمان دهی طبیعی و درونی مردم و پشتیبانی کاملا مردمی و میزبانی محبانه و عاشقانه با لباس ها و نمادها و شعارهای متحد یک حرکت عظیم به سوی قبله دلها کربلای معلاست است و بشریت برای آن نظیر و شبیهی نمی شناسد. این هیئت جهانی حسینی بزرگترین راهپیمایی جهان علیه دستگاه کفر و شرک و یک استغاثه جهانی برای ظهور منجی است. اربعین یک حرکت جمعی به سوی امام و حجت الهی است. حرکت به سمت اسلام ناب و اسلام ولایت و اخلاق و عرفان و معنویت و جوانمردی و صلح و امنیت است که همه اینها در محضر سید شهیدان است. این جماعتی که حرکت می کنند تا در این مکتب معرفت والا شرکت کنند شعارشان لبیک یا حسین است و در حقیقت لبیک یا مهدی است. اربعین یک رسانه بین المللی منحصر به فرد برای جهانی سازی حماسه حسینی است. از پیش نیازهای منجی بشریت این است که حماسه حسینی را جهان می شناسد و اربعین در زمانه ما به طور شگفت انگیز نقش یک رسانه جهانی را ایفا می کند که با وجود بایکوت خبری امپراتوری رسانه ای جهانی مردم عالم نام حسین را می شناسند و پرچم یا لثارات الحسین شناخته شده است.
وی گفت:

از پیش نیازهای ظهور منجی الفت بین مومنان و شیعیان جهان است. یک ماه مانور عشق، صفا ایثار، دلدادگی‌ و رفتارهای عاشقانه در این مسیر پرنور، بهشتی را درست می کند که انسان می تواند در این میانه بهشت را حس کند و این از برکات اربعین است. اربعین مساله سازمان دهی جهانی انصار المهدی است که از کرامات سیدالشهداست. همان طور که مقام معظم رهبری می‌گویند اربعین اتصال دهنده ظرفیت ها از غرب آسیا تا شمال آفریقا و تشکیل تمدن عظیم نوین اسلام است.
حاج علی اکبری گفت:

اگر شما بخواهید با معصیت به هدفی مقدس برسید به هدفتان نمی رسید و این بیان روشن امام حسین ع در تقویت تقوای الهی است که هدف هر وسیله ای را توجیه نمی کند.
او با اشاره به اتفاقات اخیر عراق گفت:

این اتفاقات که می رفت برنامه اربعین را تحت الشعاع قرار دهد با مجاهدت بزرگان عراق به خیر گذشت و امیدواریم مسیر امنیت و رفاه کشور عراق بیش از پیش فراهم شود و شاهد یک دولت با ثبات باشیم و ایران در صورت نیاز کشور عراق برای تامین امنیت و رفاه و رشد کشور عراق دریغ نمی کند.
وی با اشاره به هفته دولت گفت:

امیدواریم دولت با عمل به توصیه های رهبری بهتر از گذشته خدمت کند. رعایت اولویت ها به ویژه در حوزه اقتصادی باید در نظر گرفته شود و اشاره ای هم شد که دشواری هایی از گذشته بر عهده دولت است که با صبوری ان‌شاءالله از عهده آن‌ها هم برخواهد آمد. دولت محترم ظرفیت دیپلماسی و همکاری منطقه ای با  همسایگان را در دستور کار خود قرار دهد و البته شاهد هستیم که در کوتاه مدت از این رویکرد داریم بهره‌مند می شویم و در آینده بیشتر خواهد شد. خوشبختانه موفق شدند توازنی را در ارتباط بین المللی ایجاد کنند. قبلا حواس ها به غرب بود و الان نگاه به شرق و منطقه در حال تقویت است. تراز ما در شانگهای و مثبت شدن تراز تجاری مان با این کشورها از این جمله است. در ارتباط با مذاکرات اتفاقا همین جهت گیری را از رییس جمهور دیدیم و شروط مان را اعلام کردند و این رویه و رویکرد درست است. تیم قوی دارد مذاکرات را دنبال می‌کند و از تلاش های تیم مذاکره کننده و سرپرست این تیم تشکر داریم و پاسخ ایران هم به طرف مقابل تقدیم شده است.
وی خطاب به اروپایی ها گفت که فرصت همکاری با ایران را از دست ندهند و تا فرصت هست جفاها و حقوقی که از ملت ما تضییع کردند را جبران کنند.

او به اروپایی ها توصیه کرد که با طناب پوسیده آمریکا و رژیم صهیونیستی به چاه مذلت نروند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان