از آمران به معروف حمایت می‌کنیم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 7:46

از آمران به معروف حمایت می‌کنیم

شماره: 18751
Aa Aa

او گفته همکارانی که در این حوزه در حال خدمت رسانی هستند مطمئن باشند از تمامی اقدامات قانونی آنها حمایت کامل کرده و از فضاسازی دشمنان و معاندان نگران نیستیم.

حسین اشتری، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ؛
از آمران به معروف حمایت می‌کنیم

حسین اشتری، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مراسم تجلیل از دست اندرکاران طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی گفت:

اقتدار و رأفت اسلامی توأمان از ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

مبارزه پلیس با اراذل و اوباش، مفسدان اقتصادی، سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، سارقان، مجرمان فضای سایبری و … از اولویت یکسانی برخوردار بوده و همگی در اولویت یک فراجا قرار دارد.

او گفت:

سابقه عفت و حجاب زنان غیرتمند ایران اسلامی به صدها سال قبل برمی گردد که تبلور آن در انقلاب اسلامی نمود پیدا کرده است. مردم عزیز، با فرهنگ و نجیب ایران اسلامی از سال‌های دور تاکنون مقید به حجاب و عفاف بوده و هستند. حجاب برای زنان غیرتمند ایران اسلامی گوهری ارزشمند و یک فریضه است. بانوان غیرمسلمان نیز بایستی در جمهوری اسلامی ایران پایبند به قانون باشند و حجاب اسلامی را رعایت کنند همانطور که در برخی دیگر از کشورها بی حجابی قانون است. برخی از کشورها دم از آزادی می‌زنند این در حالی است که به بانوی مسلمان و باحجاب خدماتی ارائه نمی‌دهند البته ما تعرضی به قوانین آن‌ها نمی‌کنیم اما این کشورها شعار آزادی سر می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند و دایه مهربان‌تر از مادر شده اند و با ادعای شعار آزادی چهره واقعی خود را نشان نمی‌دهند در حالی که عمل آن‌ها در محدودسازی زنان محجبه هویت واقعی غربی‌ها را برملا می‌سازد.

فرمانده کل انتظامی ایران با اشاره به رعایت حجاب بر اساس قانون در جمهوری اسلامی ایران گفت:

برابر قوانین مصرحه کشف حجاب جرم تلقی شده و مقابله پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در چارچوب قانون صورت می‌گیرد.

او همچنین گفت که پلیس برابر قانون از آمران به معروف حمایت می‌کند. امنیت مردم خط قرمز پلیس است و امروز پلیس در انجام مأموریت‌های ذاتی خود کاملاً جدی و مصمم است و با اشراف و تسلط اطلاعاتی تحرکات معاندان و دشمنان را تحت کنترل خود داشته و اجازه هرگونه جولان به مسببان ناامنی در جامعه و ایادی و عوامل دشمن را نمی‌دهد. خواهران و برادران عزیز همکار که در این حوزه در حال خدمت رسانی هستند مطمئن باشند که از تمامی اقدامات قانونی آنها حمایت کامل می‌کنیم و از فضاسازی دشمنان و معاندان در این حوزه نگران نیستیم و پرقدرت در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کنیم؛ چون آرامش و امنیت مردم برای ما از هر چیز مهم‌تر است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان