اسنپ نمايندگان به راه افتاد! | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 21 ارديبهشت 1403 - 21:15

اسنپ نمايندگان به راه افتاد!

شماره: 23252
Aa Aa

صحن مجلس شوراى اسلامى مقدس است و چشم مردم به آنجا و اين نمايندگانى است كه با وعده و وعيد به خانه مردم راه پيدا مى كنند| مردم فهيم ايران اسلامى به افرادى رأى دهند كه مردم را بقول امام راحل ولى نعمت ميدانند.

كارناوال قول و قرارها حركت كرد؛
اسنپ نمايندگان به راه افتاد!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

با ثبت نام نامزدهاى دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی كارناوال قول و قرارهاى بى سرانجام به حركت درآمد و خيل عظيمى از اين نمايندگان بدون ارائه هرگونه گزارشى از عملكرد چهارساله خود باز هم خود را مردمى دانسته و كانديداى انتخابات نمايندگى مردم در مجلس شوراى اسلامى شده اند!

در يازده دوره قبلى متأسفانه كانديداها در تبليغات انتخاباتى خود و در جهت كسب آرا قول و قرار هاى زيادى را در حوزه هاى انتخاباتى شان به مردم هميشه در صحنه كشورمان دادند كه با نگاهى به عقبه و عملكرد ايشان شايد در نهايت ٢٠ درصد از وعده هاى انتخاباتى خود را نه بصورت كامل اما نصفه و نيمه انجام داده اند.

اما نكته مهم در اين ميان باز هم مشاهده مى شود مردم مهربان كشورمان فريب وعده هاى پوچ و دروغين تعدادى از اين به اصطلاح نمايندگان را مى خورند و اين مهم يازده دوره است كه مانند يك سيكل مرتب به دور خود مى چرخد و هيچ اميدى در آن ديده نمى شود! اگر از ايشان بخواهيد كه كارنامه دوره هاى مختلف خود و عملكرد و كار آيى شان را دهند براستى در حد يك كاغذ A4 هم عملكردى نخواهند داشت!

صحن مجلس شوراى اسلامى مقدس است و چشم مردم به آنجا و اين نمايندگانى است كه با وعده و وعيد به خانه مردم راه پيدا مى كنند!

گرانى، تورم، بيكارى، دستمزد هاى پائين، اختلاف طبقاتى، نبود دارو، وضعيت ساخت و ساز و ارايه خودرو، خانه هاى مسكن مهر و...اينها همه مشكلاتى است كه از دوره هاى گذشته اين نمايندگان به جا مانده و در هردوره جديدى منتخبين قول برطرف كردن اين موارد را مى دهند اما با وارد شدن به صحن مجلس نه مردم را مى شناسند و نه قول و قرارهاى شان را پذيرا خواهند بود!

تا انتخابات مجلس دوازدهم حدود شش ماه زمان باقى است واز هم اكنون اسنپ هاى شادى و قول و قرارهاى بى پايه و اساس در برخى از شهرها براه افتاده و به دنبال جمع آورى رأى ميباشند اما اين بار مردم فهيم ايران اسلامى نبايستى فریب وعده هاى غیر قابل باور برخی از اين دوست داران ميز و صندلى و حقوق هاى نجومى را بخورند و به افرادى رأى دهند كه مردم را بقول امام راحل ولى نعمت ميدانند!

مردم بايستى بدانند حل تمام مشكلات معيشتى شان در خانه ملت حل و فصل خواهد شد و بايستى خادمان خود را راهى مجلس نمايند نه نفراتى كه به قول و قرارهاى خود و دفاع از مردم پايبند نبوده و نيستند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان