اصحاب رسانه بال های قدرتمند مطالبه گری از مديران هستند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 11:11

اصحاب رسانه بال های قدرتمند مطالبه گری از مديران هستند

شماره: 16266
Aa Aa

دشتی زاده می گوید چطور می گوئيم محروميم وقتی كه منابع نفت، گاز، پتروشيمی، صنايع فولاد و آهن، بستر دريا، دامداری، دامپروری و صادرات را در اختيار داريم؟

بخشدار جدید ويژه جزيره خارگ؛
اصحاب رسانه بال های قدرتمند مطالبه گری از مديران هستند

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوی

 

با دعوت روابط عمومی بخشداری ويژه خارگ جلسه ای با حضور بيش از١٤ نفراز اصحاب رسانه و عكاسان خبری درمحل سالن اجتماعات اين بخشداری و به منظور آشنايی و پرسش و پاسخ با بخشدارجديد اين جزيره برگزارگرديد.

در ابتدای این جلسه نگهدار حسين پور، معاون سياسی امنيتی بخشداری با خوش آمدگويی به كليه خبرنگاران و مدعوين گرامی داشت روز خارگ را تبريك گفت و درادامه خبرنگاران با اشاره به مشكلات عديده مردم خارگ به ذکر مصادیق عمده آن ها پرداختند.

بحث صيادان و دريافت كاپوتاژ غيرضروری ، طرح جامع و اصلاح امنيتی خارگ، تعطيلی مركز مشاوره، مشكل تردد كشتی های مسافربری درمسيرهای خارگ به بوشهر و گناوه و بالعكس، آموزش وپرورش، تشكيل كميته های ورزش و اعتياد، اهميت دادن به فرهنگ و هنر خارگ، حمايت ازجشنواره ها و تئاترجزيره، تهيه ارزاق اوليه، مايحتاج و قوت روزانه مردم درهنگام خرابی هوا و دريا، حمايت از بخش خصوصی در بحث تردد دريايی، كارت های تردد اهالی بومي و غيربومی، آتش نشانی شهرداری خارگ، تغيير و تحول درمديريت و سمت های اداری، دولتی و شهری، ايجاد ديپلماسی اجتماعی و گاز و آب و برق جزيره از موارد مطرح شده در این جلسه توسط اصحب رسانه و خبرنگاران بود.

محمد دشتی زاده، بخشدار جوان و جديد خارگ نیز ضمن خوش آمدگويی به حاضرين و تشكر از زحمات اربابان جرايد و گراميداشت روزخارگ گفت:

اصحاب رسانه بال های قدرتمندی برای مديران جهت مطالبه گری هستند.

وی با بیان اين كه هيچگونه ترسی ازمواجهه با مردم ومطالبه گران نخواهم داشت گفت:

برای كار كردن و خدمت با كمك و همكاری اهالی رسانه ومردم جزيره آمده ام.

وی با اشاره به این که اعتقاد من اين است که اگر كاری راشروع كردم بايستی آن رابه سرانجام برسانم ادامه داد:

تنها قولی كه مي توانم بدهم اين است كه باتمام انرژی و قوا تلاش خواهم كرد تا باهم مشكلات راحل كنيم.

دشتي زاده با پاسخ های کوتاه به سوالات طرح شده توسط خبرنگاران گفت :

چطور می گوئيم ما محروميم وقتی كه منابع نفت، گاز، پتروشيمی، صنايع فولاد و آهن، بستر دريا، دامداری و دامپروری، صادرات و ... را در اختيار داريم؟ چگونه اجازه داديم به ما القاء كنند كه محروميم؟ بايد به اولین نفر که موجب این باور نادرست شده هديه داد چرا كه تا به امروز دست به دست چرخيده، به ما رسيده و ماهم چشم بسته قبول می كنيم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان