افراد دستگیر شده در اعتراضات تحویل دستگاه قضا شده اند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 16:32

افراد دستگیر شده در اعتراضات تحویل دستگاه قضا شده اند

شماره: 19629
Aa Aa

او با بیان این که کارکنان انتظامی با تمام وجود از امنیت حراست می کنند گفته مردم قدردان زحمات کارکنان انتظامی هستند و به آنان افتخار می کنند.

"حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی؛
افراد دستگیر شده در اعتراضات تحویل دستگاه قضا شده اند

"حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه عیادت از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا اظهار داشت:

از همه همکاران عزیز که برای حفظ و تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه و حفاظت از جان، مال و ناموس مردم تا پای جان ایستادند و با از خودگذشتگی و ایثار سینه خود را در برابر خطر سپر کردند صمیمانه تشکر می کنم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، او با بیان اینکه ماموران انتظامی با ایثار، آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند افزود:

تعدادی از همکاران که در برابر اغتشاشگران ایستادند دچار مجروحیت شده و به فیض جانبازی رسیدند.

وی با بیان اینکه پلیس ثابت کرده برای حفظ امنیت با تمام توان حتی از جانش هم می گذرد عنوان داشت:

اغتشاشگران بدانند امنیت کشور خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می کنند. از خانواده های کارکنان انتظامی که چنین فرزندانی تربیت کرده اند که با رشادت مردانه ایستاده و اجازه ندادند تا خدشه ای به امنیت کشور وارد شود تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه مردم قدردان زحمات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی هستند و به آنان افتخار می کنند اضافه کرد:

امروز مردم شریف برای تشکر از مجموعه انتظامی تجمع کردند و با برگزاری راهپیمایی قدردان این عزیزان بودند که با از خودگذشتگی دلاورانه در برابر اغتشاشگران ایستادند. کارکنان انتظامی همیشه در کنار مردم هستند. افراد دستگیر شده در اغتشاشات اخیر نیز تحویل دستگاه قضا شده اند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

  •  

"احمد وحیدی" وزیر کشور ایران نیز در حاشیه بازدید از مرکز مرفوک فراجا اظهار داشت:

مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر بسیار خوب و مناسب عمل کرده است. فراجا بعد از یک کار حجیم و عملکرد بسیار خوب و مناسب در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) که محور اصلی کار بر دوش عزیزان انتظامی بوده است در صحنه اغتشاشات اخیر نیز حضور یافت. الحمدلله ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کنند. از تک تک عزیزان خدوم و زحتمکش در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور از فرماندهان و افسران گرفته تا سربازان جان بر کف که در اقصی نقاط میهن اسلامی مان با نثار جان خود امنیت و آرامش جامعه را تامین می کنند، صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و برای همه این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون در همه مراحل زندگی از پروردگار متعال خواستارم.

  •  

حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی ایران گفت:

عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کردیم؛ همان‌هایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت و به قانون و مقدسات توهین کردند. قبلا هم گفته بودم که اگر اغتشاشگران و آنهایی که در خارج از کشور محرک این افراد هستند مانند آمریکایی‌ها و صهیونیست ها، مردم را تحریک کرده و اراذل را به صحنه بیاورند پلیس این توانمندی را دارد که ظرف چهار تا پنج روز اوضاع را تحت کنترل خود در بیاورد.

او ادامه داد:

این بار دشمن سرمایه گذاری زیادی کرده بود؛ هم رسانه های خارجی، هم ضد انقلاب و آمریکایی‌ها. حتی میز هم تشکیل داده بودند برای پشتیبانی از آشوبگران اما ما ظرف چند روز با هوشمندی توانستیم اینها را جمع کنیم. پلیس با هوشمندی و درایت توانست تعداد زیادی از آشوبگران را شناسایی و دستگیر کند. من قبلا هم گفته بودم که اگر آمریکایی‌ها عاقل باشند نباید روی این جماعت سرمایه‌گذاری کنند. اینها آدم های خوش گذران و رفاه طلبی هستند که به‌نظرم سر آنها را هم کلاه می گذارند و در داخل کشور هم هیچ بردی ندارند. ما تا شب گذشته کار سنگینی را انجام دادیم. توانستیم هم عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کنیم؛ هم آنهایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت کرده و هم به قانون و مقدسات توهین کردند. آنها خودشان می‌دانند چه مجازات هایی هم در انتظار آنها است. این کار را ما تمام کردیم و خوشبختانه پلیس کار بسیار ارزشمندی را انجام داد مخصوصا که در خط مقدم همه این اتفاقات یگان‌های ویژه ناجا هستند و همکاران من در سراسر کشور با انگیزه و روحیه انقلابی علیرغم اینکه دشمن می خواست نقطه ضعفی از آنها بگیرد توانستند هوشمندانه و با درایت عمل کنند. آنهایی که حنجره پاره کرده و تبلیغات منفی و مسموم انجام دادند اگر درک کرده و این صحنه ها را دیده باشند باید مایوس شوند و بدانند که این جریانها جواب نمی دهد چرا که مردم ما بیدار، هوشیار و مسلمان هستند. حضور میلیونی مردم در شهرها و روستاها جواب محکمی است تا دشمنان بیخودی دست و پا نزنند چرا که نمیتواند جوابی از این جریان‌ها بگیرند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان