امنیت ملی با برخوردهای امنیتی و قهرآمیز با شهروندان تقویت نمی شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:10

امنیت ملی با برخوردهای امنیتی و قهرآمیز با شهروندان تقویت نمی شود

شماره: 18742
Aa Aa

او گفته نمی توان صحبت از وفاق و همدلی کرد اما به دنبال اعمال محدودیت و برخوردهای امنیتی با فعالان مدنی، صنفی و سیاسی بود.

محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان؛
امنیت ملی با برخوردهای امنیتی و قهرآمیز با شهروندان تقویت نمی شود

محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست مجازی مدیران شعب استانی بنیاد امید ایرانیان گفت:

نمی توان صحبت از وفاق و همدلی کرد اما به دنبال اعمال محدودیت و برخوردهای امنیتی با فعالان مدنی، صنفی و سیاسی بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او نهادهایی که باید مدافع امنیت کشور باشند را به انجام‌ ماموریت های خود در چارچوب قانون توصیه کرد و ادامه داد:

وقتی نخبگان به حاشیه بروند ضعف در مدیریت اجرایی آشکار می شود و هزینه ضعف در مدیریت اجرایی را نباید مردم و فعالان مدنی و سیاسی بپردازند.

او همچنین بر لزوم پند آموزی از آموزه های اخلاقی وقایع و رویدادهای صدر اسلام تاکید کرد:

توجه به فرهنگ غنی و متنوع کشور، بهره‌گیری از ظرفیت های ویژه هر استان و تشکیل اتاق فکر ملی از سیاست ها و ماموریت‌های جدی بنیاد امید ایرانیان است.

عارف با اظهار تاسف از به حاشیه رفتن نخبگان بر لزوم توجه به موضوع آموزش فراگیر نیروی انسانی به‌ویژه نسل جوان و لزوم همدلی و وحدت بین اقشار مختلف مردم و حاکمیت تاکید کرد:

امنیت ملی با برخوردهای امنیتی و قهرآمیز با شهروندان تقویت نمی شود بلکه حفظ و تقویت سرمایه های کشور و استفاده از همه ظرفیت ها و میدان دادن به نخبگان و دلسوزان کشور راه ارتقا امنیت ملی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان