امپراتوری رسانه ای غرب مشکلات ایران را بزرگنمایی می کند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 6:55

امپراتوری رسانه ای غرب مشکلات ایران را بزرگنمایی می کند

شماره: 18270
Aa Aa

گرانی تنها مشکل کشور ایران نیست اما رسانه های غربی از این همه بزرگ نمایی و سیاه نمایی هدفی جز ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور ندارند.

قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛
امپراتوری رسانه ای غرب مشکلات ایران را بزرگنمایی می کند

سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه ارومیه گفت:

اصناف در اقتصاد و زندگی تاثیر گذار هستند و بزرگترین مطالبه رهبری از آنها داشتن انصاف است بنابراین اصناف با انصاف با مردم برخورد کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت:

اصناف مراقبت کنند در تجارت و معامله از راه شرعی عمل کرده و دچار معاملات غیر شرعی و حرام نشوند. مسئله کشاورزی و تامین امنیت غذایی اولویت دارترین مسئله بوده و اگر امنیت غذایی کشور حفظ شود استقلال کشور نیز حفظ خواهد شد. لازم است در شرایط فعلی که جهان دچار مسئله تامین امنیت غذایی است در زمینه تامین امنیت غذایی جهادی کار شود و از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.

قریشی با اشاره مشکل آب و خشکسالی های چند سال اخیر گفت:

در شرایط فعلی اسراف در مصرف آب جایز نبوده و مردم و مسئولین باید در مصرف بهینه آب تلاش و در مصرف صحیح آب مدیریت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئله گرانی اکنون به یک معضل تبدیل شده و مسئولان باید تلاش کنند این معضل را کنترل و مدیریت کنند گفت:

گرانی تنها مشکل کشور ایران نیست اما دشمنان ایران در تلاش هستند از این فضا بر علیه کشور استفاده کرده و مردم را ناامید و دلسرد کنند. امپراتوری رسانه ای نکات منفی را بزرگ و به نکات مثبت نظام اشاره ای نمی کند. نکات منفی باید گفته شود تا کم و کاستی ها برطرف شود و تلاش مدیران مضاعف شود اما رسانه های غربی از این همه بزرگ نمایی و سیاه نمایی هدفی جز ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور ندارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان