انتصاب قوم و خویش هیچ مشکلی ندارد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 2:12

انتصاب قوم و خویش هیچ مشکلی ندارد

شماره: 15639
Aa Aa

نمی توان شعار سریع، فوری و انقلابی را با سرعت انجام داد| اگر کسی توانایی داشته باشد و مورد اعتماد باشد چه مشکلی دارد که سر و صدا راه می اندازند؟

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز؛
انتصاب قوم و خویش هیچ مشکلی ندارد

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:

نمی دانم کجا انتصاباتی صورت گرفته که قبیله ای یا قوم و خویشی است یا اطرافیان خودشان را منصوب کردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرآنلاین، او ادامه داد:

این ها جنبه تبلیغاتی و تخریبی دارد و واقعیت نیست زیرا گروه های کارشناسی که آقای رئیسی پیش بینی کردند و این افرادی که گزینش می کنند در گروه ها ارزیابی می شوند، شناسایی می شوند و در مورد آنها بررسی صورت می گیرد تا افرادی کارآمد باشند. اگر افراد کارآمد بودند اما قوم و خویش باشند چه مشکلی ایجاد می کند؟ شایسته سالاری مهم است. من معتقدم قوم و خویش هیچ مشکلی ندارد. پیامبر گرامی اسلام اولین کسی را که فرمود علی (ع) وزیر من است، امیر المؤمنین بود که از خویشان ایشان بود و در خانواده شان بزرگ شده بود. باید شایسته سالاری را تعقیب کرد. اگر کسی توانایی داشته باشد، کارایی داشته باشد، مورد اعتماد هم باشد و انگیزه کار داشته باشد چه مشکلی ایجاد می کند که برخی بخواهند سر و صدا راه بیاندازند. نکته دوم اینکه از کجا به اثبات رسیده که انتصابات قوم و خویشی است؟

او گفت:

من معتقدم این سروصداها برنامه های افرادی است که می خواهند دولت و تلاش هایش را تخریب کنند. در واقع افرادی که در فسادهای گذشته مشارکت داشتند و سودی به دست آوردند الان با این حرکتی که هماهنگ شروع شده است (یعنی قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه) از وضعیت خودشان می ترسند به همین دلیل شروع به تخریب دولت کردند و هنوز زمانی نگذشته است که ببینیم دولت موفق است یا موفق نیست و پیشتازی کردن و اینگونه تخریب کردن، حقیقت و واقعیت ندارد و این ها مقدمه ای است که دولت را تخریب کنند و این سر و صداها سیاسی است. مردم ما عاقل هستند و درک می کنند که شرایط به گونه ای است که تا دولت بتواند مستقر شود و نیروهایش را منصوب کند زمان بر است و نمی توان شعار«سریع، فوری و انقلابی» را با سرعت انجام داد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان