انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم می کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 22:25

انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم می کند

شماره: 18263
Aa Aa

مردم ولایت مدار ما به چند فرومایه سقوط کرده در دامن شیاطین اجازه نمی‌دهند که در مقابله با اسلام و ایران از آرمان های ملت ایران هویت زدایی کنند.

سیدمحمدسعیدی، نماینده ولی فقیه در قم
انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم می کند

سیدمحمدسعیدی، نماینده ولی فقیه در قم در خطبه نمازجمعه این شهرستان گفت:

در این نظام زیبنده نیست که کشاورزان در یک سال محصولی را به قدری کشت کنند که بازار فروش نداشته باشند و مجبور به معدوم کردن آن شوند اما همان محصول در سال بعد به قدری کمیاب شود که گران شود و مجبور به واردات شوند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

هویت خائنان به اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و ایران که در رسانه‌ها به مکتب اهل‌بیت (ع) و ایران اسلامی لجن پراکنی می‌کنند برای مردم ایران آشکار شده و مردم ایران دشمنان خودشان را می‌شناسند. ملت ایران از دیرباز پیوند خودش را با اسلام، مکتب اهل بیت (ع)، امام زمان (ع) و عشق به این مرز بود را بارها ثابت کرده است و شعله این عشق روز به روز فروزان‌تر می‌شود که نمونه این عشق را در سرود سلام فرمانده مشاهده کردید. در این سرود عشق به امام زمان (عج)، اعلام وفاداری برای ایثار در راه اسلام، تحقق حکومت جهانی وجود امام مهدی (عج) و ارادت و عشق نسل جوان و نوجوان را مشاهده کردید به همین خاطر مردم ولایت مدار ما به چند فرومایه سقوط کرده در دامن شیاطین اجازه نمی‌دهند که در مقابله با اسلام و ایران، همسو با دشمنان از آرمان های ملت ایران هویت زدایی کنند.

وی بیان کرد:

احیا خط و ارزش‌های امام خمینی (ره) که برگرفته از تعالیم رسول خدا (ص) و فقه آل محمد (ص) است امروز بر همه دغدغه مندان به اسلام ایران و آرمان های انقلاب اسلامی واجب شرعی است.

او با بیان این که راه حل مشکلات کشور پیروی از خط امام (ره) و ولایت‌فقیه و عملیاتی نمودن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است گفت:

ارتجاع در عصر حاضر به معنای پیروی از سبک زندگی غربی است که این عنوان برگرفته از فرهنگ قرآن و تاریخ اسلام و سیره اهل بیت (ع) است و خطر ارتجاع و بازگشت به جاهلیت بارها مورد تأکید قرآن قرار گرفته است و حضرت فاطمه (س) نیز در خطبه فدکیه به همین خطر اشاره کردند. اگر مشکلاتی به ویژه در زمینه اقتصادی مردم را رنج میدهد و یا از مدیری به خاطر ناکارآمدی انتقاد می‌کنند به خاطر دل‌بستگی به اسلام، ایران، حل مشکلات و تقویت کارآمدی نظام اسلامی است. بدانید پیروان شیطان و مفسدین و غارتگران سرانجام در گرداب و منجلاب جاهلیت جدید و ارتجاع در سیاست و سبک زندگی غربی غرق خواهند شد و انقلاب اسلامی ایران با اقتدار تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم پیدا خواهد کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان