انقلاب اسلامی ما در تاریخ بی نظیر است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 14:40

انقلاب اسلامی ما در تاریخ بی نظیر است

شماره: 24517
Aa Aa

هنوز جا دارد ابعاد این رخداد بی‌نظیر را تشریح کنیم| مشکلات واقعی را نمی‌شود نادیده گرفت| گاهی یک شب زندان رفتن مسیر زندگی را تغییر می‌دهد.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران؛
انقلاب اسلامی ما در تاریخ بی نظیر است

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر اظهار کرد:

انقلاب اسلامی ما به لحاظ جمیع مؤلفه‌ها یک انقلاب بی‌نظیر در طول تاریخ است و هنوز جا دارد که ابعاد و زوایای مختلف این رخداد بی‌نظیر را تبیین و تشریح کنیم و در این عرصه به مقتضیات زمان و ویژگی‌های عصر حاضر و همچنین ذهنیت مخاطبین توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما به معنای واقعی کلمه یک انقلاب مردمی بود تاکید کرد:

در برگزاری مراسمات دهه فجر باید از حداکثر ظرفیت‌های مردمی بهره گرفت و به مسائل واقعی مردم توجه کرد. چنانچه مسائل واقعی مردم را نادیده بگیریم از تاثیرگذاری حرفمان کاسته می‌شود. همزمان با توجه به این موضوع باید به القائات شیطان و چگونگی مواجهه و تبیین درست مسائل و موفقیت‌ها هم توجه ویژه داشت.

وی گفت:

دستور داده‌ایم که به مناسبت ایام و اعیاد پیش‌رو، زمینه آزادی و ارفاق در قبال زندانیان و محکومان واجد شرایط، فراهم شود. تاکید ما به مقامات ذیربط قضایی آن است که حتی برای یک روز نیز از به زندان انداختن فردی که زندان رفتن او ضرورتی ندارد و فی‌المثل می‌توان برای او قرار کفالت صادر کرد پرهیز کنند؛ معتقدیم همین یک روز به زندان رفتن نیز برای فرد و خانواده‌اش تبعات و آسیب‌هایی در پی دارد همچنین از بیرون زندان بودن فردی که حضورش در جامعه برای مردم خطرناک و آسیب زاست نیز باید جلوگیری شود.

محسنی اژه‌ای گفت:

در قوه قضاییه به مقوله تأمین امنیت سرمایه‌گذاری متمرکز شده‌ایم و در نتیجه تدابیر اتخاذ شده، احساس امنیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، مقداری بیشتر شده است؛ فردی که می‌خواهد در یک پروژه ملی که بهره‌برداری از آن مربوط به ۱۰ سال آتی است، سرمایه‌گذاری کند قطعاً باید از جهات مختلف امنیت داشته باشد و ما به این موضوع تاکید داریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان