باید از وقوع فساد توسط کارگزاران حکومت پیشگیری به عمل آید | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 3:57

باید از وقوع فساد توسط کارگزاران حکومت پیشگیری به عمل آید

شماره: 23661
Aa Aa

با فساد و مفسد در هر جایگاه و مرتبه‌ای برخورد قاطعانه خواهیم کرد و چنانچه این فساد از ناحیه یک کارگزار حکومتی باشد برخورد ما قاطعانه‌تر خواهد بود.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران؛
باید از وقوع فساد توسط کارگزاران حکومت پیشگیری به عمل آید

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در سفر استانی به آذربایجان شرقی و در جلسه شورای اداری این استان اظهار کرد:

مدیران استانی باید مستمراً پیگیر موضوعات و مصوبات باشند و صرفاً این گزاره را تکرار نکنند که باید فلان سازوکار طراحی شود؛ خب شما مگر مدیر نیستید؟ باید میان شما و مردم عادی در اتخاذ راهکار برای رفع مسائل تفاوت وجود داشته باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، او بیان داشت:

بار‌ها اعلام کرده‌ایم که با فساد و مفسد در هر جایگاه و مرتبه‌ای که باشد برخورد قاطعانه خواهیم کرد و چنانچه این فساد از ناحیه یک کارگزار حکومتی باشد برخورد ما قاطعانه‌تر خواهد بود البته پیش از آن باید تمامی تمهیدات را به کار ببندیم که از وقوع فساد توسط کارگزار حکومتی پیشگیری به عمل آید.

محسنی اژه‌ای در دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد:

چنانچه نگاه به بخش خصوصی را احیا نکنیم و تصور داشته باشیم می‌توانیم همه مسائل را از طریق دولت حل و فصل کنیم، بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه اقتصاد حل نخواهد شد.

او گفت:

ما در جایگاه دستگاه قضایی نباید بلافاصله و به محض آنکه با یک اشکال یا نقطه ضعف یا خطا از سوی یک سرمایه‌گذار یا فعال اقتصادی مواجه شدیم او را مسدودالحساب، ممنوع‌الخروج و بازداشت کنیم چرا که این اقدام، سبب سلب اعتماد او و عدم برنامه‌ریزی‌اش برای تولید بلندمدت خواهد شد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان