باید برای امام زمان سرباز آماده کنیم | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 9:13

باید برای امام زمان سرباز آماده کنیم

شماره: 20380
Aa Aa

او لباس طلبگی را به کفن پوشی تشبیه کرده و گفته مگر می‌شود با عمامه به زمین زدن بترسیم؟ اگر طلاب انقلابی مردم را به میدان بیاورند می‌توان ورق این جنگ را برگرداند.

محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛
باید برای امام زمان سرباز آماده کنیم

محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران در دومین روز نشست ملی جهاد تبیین ویژه شبکه امامان محله اظهار داشت:

بیش از هجمه اقتصادی و امنیتی امروز دشمن هجمه روانی و جنگ تبلیغاتی دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او گفت:

در چنین شرایطی بی تردید جهاد تبیین یک واجب عینی و فوری است. شما امامان محله در وسط معرکه اصلی هستید نه در حاشیه؛ در نقطه طلاقی خط مقدم نبرد با دشمن حضور دارید بنابراین نیاز به برنامه ریزی، هم فکری و هم عهدی داریم تا مردم را به میدان جهاد تبیین بیاوریم. مردم را با دلسوزی باید به میدان آورد. باید با تک تک افراد صحبت کرد و اینگونه برای امام زمان (عج) سرباز آماده کنیم. اگر ما در این زمینه تمام توان خود را به کار بگیریم خداوند متعال نیز بر ما نظر لطف خواهد داشت و امداد الهی شامل حال ما می‌شود.

او لباس طلبگی را به کفن پوشی تشبیه کرد:

ما که این لباس را به تن کردیم یعنی حاضریم در این راه جان خود را تقدیم کنیم. مگر می‌شود با عمامه به زمین زدن بترسیم؟ طلبه‌هایی که در نقش امامت، رسالت و ردای پیامبری را به دوش گرفتند می‌توانند مردم را به میدان روشنگری بیاورند. اگر طلاب انقلابی و سربازان رهبر معظم انقلاب، مردم را به میدان بیاورند حتماً اتفاقات بزرگی رقم خواهند خورد و می‌توان ورق این جنگ را برگرداند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان