با اختلافات جنسیتی و حجاب می خواهند بحران آمریکایی ایجاد کنند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 14:09

با اختلافات جنسیتی و حجاب می خواهند بحران آمریکایی ایجاد کنند

شماره: 23479
Aa Aa

حضور ۳۰ میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین و هزاران زائر پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد نشان دهنده آن است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
با اختلافات جنسیتی و حجاب می خواهند بحران آمریکایی ایجاد کنند

سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

ایجاد بحران آمریکایی از سمت غرب و توسط صهیونیستها از یک سو و با بهره‌گیری از اختلافهای مذهبی، جنسیتی و مسئله زن در داخل کشور هدف گذاری شده است اما این حجم از علاقه به اهل بیت (ع) و پیامبر در کشور ما نشان می دهد که دشمن راه به جایی نمی برد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

حضور ۳۰ میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین، حضور هزاران زائر پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد و همچنین حضور هشت میلیون زائر در روزهای پایانی ماه صفر در این شهر نشان می دهد که این رابطه عاطفی بین مردم و اهل بیت (ع) هیچ‌گاه نمی گذارد که در کشور بحران ایجاد شود. افرادی که مشتاقانه در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس در حرکت هستند و حضور میلیونی زائران در حرم همه نشان دهنده عشق مردم به اهل بیت (ع) است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. عشق به اهل بیت، شیعه و سنی و مذهب نمی شناسد، رابطه عاطفی مردم با پیامبر اسلام و اهل بیت ایشان همچنان برقرار است لذا هیچ قدرتی نمی تواند بحران ایجاد کند.

او با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، عنوان کرد:

امروز آمریکا در شمال غرب کشور ما صهیونیست‌ها را آورده تا دست به توطئه‌ای برای ایجاد یک درگیری به منظور تضعیف نفوذ و دیپلماسی ایران در کشورهای منطقه بزنند. از طرف دیگر در شمال عراق نیز دشمن تجزیه‌طلب را مجهز کرده‌اند تا برای جمهوری اسلامی مشکل‌آفرینی کنند. در داخل کشور هم مسئله اختلافات جنسیتی و حجاب را مورد استفاده قرار داده‌اند. در حقیقت دشمن مثلثی را به وجود آورده است تا کشور را دچار بحران کند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان