با روزی کسانی که مرتکب منکر می‌شوند نباید درگیر شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:05

با روزی کسانی که مرتکب منکر می‌شوند نباید درگیر شد

شماره: 21828
Aa Aa

۹۰ درصد زنان بی حجاب را مقصر نمی‌دانم و دعاگوی آن‌ها هستم؛ با آن‌ها صحبت کنبد و خواسته هایشان را بشنوید| به هر گنهکاری منافق نگویید.

حسین انصاریان در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان؛
با روزی کسانی که مرتکب منکر می‌شوند نباید درگیر شد

حسین انصاریان در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان گفت:

۹۰ درصد خانم‌های بی حجاب را مقصر نمی‌دانم و خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم و دلم برای شان می‌سوزد حتی اگر بگویند غلط کرده ای. باطن این خانم‌ها با خدا است. با نماینده‌های آن‌ها صحبت کنید و خواسته هایشان را بشنوید.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

هرکس لازم است بشنود؛ با روزی کسانی که مرتکب منکر می‌شوند نباید درگیر شد. حضرت علی تا روز آخر روزی کسانی که میگفتند به آخرت اعتقادی ندارند را پرداخت کرد. به هر گنهکاری منافق نگویید. عباد خدا را نترسانید. به هیچکس نگویید فردا ساعت پنج صبح اعدام می‌شوی در حالیکه نه حکم او اعدام است و نه می‌خواهید اعدامش کنید.

وی با بیان این که آن‌ها که صندلی دارند اگر غیر این عمل کنند، ضد قرآن هستند گفت:

یک‌مصداق اسیر، زندانی‌ها هستند. اگر من را زندانی کردید بر سر من نزنید، به من فحش ندهید و هرچه خواستم به من بدهید. ای برادران زندان بان و‌ ای برادران دادگستری، مولا علی به امام حسن (ع) گفت ابن ملجم گرسنه است، غذای من را برای او ببرید. حالا اگر میخواهید من را دستگیر کنید و بگویید مخالف جمهوری اسلامی هستم. خیلی خوب، شاید من و چند نفر دیگر مخالفتی هم داشته باشیم و جریمه هم بشویم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان