بدحجابی شغل یک عده است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 - 8:32

بدحجابی شغل یک عده است

شماره: 19381
Aa Aa

بعضی اصلاً بحث‌شان گناه و معصیت نیست، بی‌حجابی بدحجابی و  سرقت و دزدی برایشان حرفه و شغل است کاری به این ندارند که بد یا زشت است، مضر یا مفید است و مخالف آزادی است یا خیر.

اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد؛
بدحجابی شغل یک عده است

 اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:

اگر به یک خانم که پرستار است بگویند آرایش کرده و لاک زده نباید بیایید و باید عفاف و حجاب را رعایت کنید و او قبول نکرد باید با او برخورد اجرایی کنند و بگویند جای شما اینجا نیست یا آقای پزشک یا معلم جای شما اینجا نیست. این جنبه اجرایی دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، اکرمی ادامه داد:

در قانون عفاف و حجابی که ما داریم گفته شده ۲۴ دستگاه اجرایی وظیفه‌شان اول رعایت این قانون در  سازمان‌ها، موسسه‌ها و تشکیلاتی که دارند است اما متأسفانه این مورد مراعات نمی‌شود مگر این‌که عده‌ای به صورت اندک آن را رعایت کنند. بعضی هم اصلاً بحث‌شان گناه و معصیت نیست، بی‌حجابی بدحجابی و  سرقت و دزدی برایشان حرفه و شغل است کاری به این ندارند که بد یا زشت است، مضر یا مفید است و مخالف آزادی است یا خیر. به نظرم می‌آید امر به معروف و نهی از منکر در مورد آنهایی که متجاهر به فسق هستند اصلاً وارد این وادی‌ها نمی‌شود بلکه بحث قانون است.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد:

به طور مثال آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی می‌گوید راننده ورود ممنوع نباید برود و عبور ممنوع نباید انجام دهد یا جلوی بیمارستان بوق نزند نصف شب آژیر نکشد. این بحث که امر به معروف و نهی از منکر نیست بلکه تخلفات آشکار جامعه است که با امنیت، آرامش و آسایش جامعه سروکار دارد که باید برخورد کنند. حال می خواهد کسی خوشش بیاید یا نیاید.

وی ادامه داد:

باید یک مقوله جداگانه برای این کار باز شود تا افرادی که بنا ندارند نظم را در رفت و آمد، معاملات، اقتصاد، سیاست و امثال این‌ها رعایت کنند و متجاهر به فسق هستند در وادی  امر به معروف و نهی از منکر نگذاریم زیرا ما قانون‌پذیری در جامعه داریم و قانون‌گریزی و قانون‌ستیزی را قبول نداریم. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان