برخی کودکانه خدمات انقلاب را نادیده می‌گیرند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 21:23

برخی کودکانه خدمات انقلاب را نادیده می‌گیرند

شماره: 24172
Aa Aa

امام جمعه اصفهان گفته ضرورت دارد نیمه پر لیوان را ببینیم. امروز آن قدری ایران سربلند شده که مقامات آمریکایی واهمه حضور ایران در جنگ اخیر را دارند.

یکی از جهادهای امروز حضور پای صندوق‌های رأی است؛
برخی کودکانه خدمات انقلاب را نادیده می‌گیرند

امام جمعه اصفهان در خطبه نماز جمعه این شهرستان گفت:

یکی از جهادهای امروز حضور پای صندوق‌های رأی است و امیدواریم مردم انقلابی اصفهان در انتخابات پیش رو بیشترین میزان مشارکت را ثبت کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، سید یوسف طباطبائی‌نژاد اظهار کرد:

امام (ره) از سال‌ها پیش بسیاری وقایع امروز را اندیشیدند و در اولین اقدام دستور به تعطیلی سفارت اسرائیل و بازگشایی سفارت فلسطین دادند. رژیم صهیونیستی دست نشانده آمریکای جنایتکار و انگلیس است تا در قلب کشورهای اسلامی نفوذ کنند، امروز شاهدیم در بسیاری از کشورهای اسلامی دولت‌های وابسته به آمریکا حضور دارند که جرأت کمک به مردم مظلوم فلسطین را ندارند و ذلت استکبار را پذیرفتند. حضرت علی (ع) می‌فرمایند حیات یعنی زندگی مرگ پیروزمندانه مانند شهدا و مرگ به معنای زندگی ذلت بار و قرار گرفتن زیر سلطه کافران است، امروز برخی از کشورهای اسلامی که جرأت حمایت از مردم مظلوم فلسطین را ندارند مرده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی مواقع انسان دچار قضاوت کودکانه می‌شوند گفت:

در حال حاضر برخی دچار این قضاوت کودکان شده‌اند و خدمات انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند. ضرورت دارد امروز نیمه پر لیوان را ببینیم امروز آن قدری ایران سربلند شده است که مقامات آمریکایی واهمه حضور ایران در جنگ اخیر را دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان