به فساد و مفسد رحم نخواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 13:07

به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

شماره: 25266
Aa Aa

ما مخالف هرگونه رابطه ناسالم، تبعیض، پارتی‌بازی و رشوه در تمام ادارات و سازمان‌های کشور هستیم| در بسیاری از استان‌ها آمار بیکاری کاهش جدی را نشان می‌دهد و به ۵ درصد رسیده است.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران؛
به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت:

اعلام کردیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد شود؛ اگر پیش از این ایجاد می‌شد الآن با این مشکل مواجه نبودیم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

دولت از هدفگذاری ایجاد اشتغال به هیچ وجه عقب نیست و در بسیاری از استان‌ها آمار بیکاری کاهش جدی را نشان می‌دهد و بعضاً به ۵ درصد رسیده است. حتماً می‌توان با ابتنا به داشته‌های کشور کاری کرد که خانواده‌های عزیز ما دغدغه بیکاری فرزندان خود را نداشته باشند. مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد

رئیسی با بیان این که ما وعده‌های خود را از یاد نمی‌بریم گفت:

همانطور که وعده دادیم مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد. این دولت بنا دارد که صادق الوعد باشد. بدانید و آگاه باشید که به همه مسئولان اعلام کرده‌ام، نه فقط اعلام بلکه اقدام کرده‌ام. مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد. بدانید که در این دولت همانطور که بارها اعلام کردیم در تمام استان‌ها در تمام شوراهای اداری بارها تکرار کرده‌ام که ما مخالف هرگونه رابطه ناسالم، تبعیض، پارتی‌بازی و رشوه در تمام ادارات و سازمان‌های کشور هستیم.

رئیسی گفت:

هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند. آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است. آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توزیع شود.

وی با اشاره به موضوع انرژی نیز گفت:

امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان