بی‌حجابی جرم مشهود است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 3:32

بی‌حجابی جرم مشهود است

شماره: 23308
Aa Aa

در حوزه حجاب قانون وجود دارد و ضابطین موظف به برخورد با جرایم مشهود هستند| قوه قضائیه هیچ‌گونه مسامحه‌ای با فساد ندارد| بازداشتی‌های حمله دوم به شاهچراغ قصد فعالیت تروریستی در نقاط مختلف کشور در اربعین و قبل و پس از این ایام را داشتند.

ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران؛
بی‌حجابی جرم مشهود است

ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری خویش گفت:

قوه قضائیه هیچ‌گونه مسامحه‌ای با فساد ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت که تا این لحظه گزارشی درباره دادن اطلاعات محرمانه به صندوق بین‌المللی پول از ناحیه فرد موردنظر واصل نشده است.

وی ادامه داد:

در حوزه حجاب قانون وجود دارد و بی‌حجابی جرم مشهود است. تاکید رئیس قوه قضاییه بر لزوم برخورد ضابطین با نظارت دادستان‌ها نسبت به جرایم مشهود از جمله جرایم فرهنگی نظیر جرم بی‌حجابی عده‌ای معدود در جامعه با استفاده از ظرفیت قانون فعلی تا به سرانجام رسیدن قوانین جدید است. رئیس قوه قضاییه مستمرا تاکید دارد که جرم بی حجابی جرمی مشهود است و در این زمینه قانون وجود دارد و کیفیت برخورد با جرم مشهود در قانون مشخص است و ضابطین موظف به برخورد با جرایم مشهود هستند و در این رابطه توصیه‌ها و دستورات لازم را در سال گذشته به دستگاه و بخش‌های ذی صلاح را صادر کردیم. معتقدیم که ضابطین اعم از عام و خاص با جدیت و توجه تکالیف قانونی خود را انجام خواهند.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین اظهار داشت:

بازداشتی‌های حمله دوم به شاهچراغ مشخص هستند. متهمان قصد فعالیت خرابکاری و تروریستی در نقاط مختلف کشور در اربعین و قبل و پس از این ایام را داشتند. ۱۹۶ نفر از اینها مربوط به پرونده حمله اول هستند که در استان‌های مختلف کشور بازداشت شدند و کیفرخواست متهمان در پرونده حمله دوم هم صادر شده است.

او گفت:

چهار پرونده در رابطه با ۸۵ سایت و آژانس هواپیمای در دادستانی تشکیل شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان