تلاش‌های اقتصادی باید در سفره مردم مشهود باشد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 12:03

تلاش‌های اقتصادی باید در سفره مردم مشهود باشد

شماره: 24962
Aa Aa

او با بیان این که قطعاً راه مهار تورم در جهش تولید و مشارکت مردمی است گفته دولت در سال گذشته دستاوردهای مهمی کسب کرده است.

سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان؛
تلاش‌های اقتصادی باید در سفره مردم مشهود باشد

سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:

توصیه رهبر معظم در خصوص شعار سال گذشته، رشد تولید و مهار تورم بود و در این راستا دولت تلاش‌های فراوانی انجام داد اما هنوز به نقطه قابل قبول نرسیده است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مطرح کردند لازم است جهش تولید با حضور مردم در عرصه تولید محقق شود، همچنان ایشان تاکید کردند که شعار سال گذشته همچنان پا بر جا است و در این راستا باید توجه داشت که قطعاً راه مهار تورم در جهش تولید و مشارکت مردمی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد:

در سال گذشته دستاوردهای مهمی دولت کسب کرده که افزایش رتبه اقتصادی ایران، کسب رتبه ۱۰ در بین کشورهای جهان، حضور بین ۶ قدرت نظامی و پهپادی جهان و کسب رتبه نهم در موضوع انرژی از آن جمله است، همچنین در پرتاب ماهواره جایگاه دهم در بین کشورهای جهان کسب شده است که حاصل تلاش نخبگان و دانشمندان ایرانی است. لازم است تلاش‌های اقتصادی در سفره مردم مشهود باشد در این راستا رهبر انقلاب فرمودند مسئله اقتصاد هنوز مسئله اول کشور است و ضرورت دارد با امید در این زمینه حرکت کرد.

مهدوی ضمن قدردانی از مردم حضور مردم در انتخابات تاکید کرد:

انتخابات با امنیت کامل در سراسر کشور انجام شد و سلامتی این انتخابات با معیار قابل قبولی در سراسر کشور محقق شد در حالی که دشمن به دنبال کاهش مشارکت بود اما خوشبختانه افزایش رشد مشارکت به ویژه در استان اصفهان را شاهد بودیم، کسانی که در انتخابات شرکت نکردند و لازم است مسئولان منتخب با خدمت خود نسبت اثرگذاری حضور مردم انتخابات حرکت کنند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد:

عملیات طوفان الاقصی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی رخ داد و امروز بزرگ‌ترین شکست و رسوایی در طول تاریخ برای رژیم کودکش صهیونیست رقم خورده و آمریکا نیز با حمایت خود از جنایت‌های صهیونیستی خشم جهانی را علیه خود برانگیخت، رژیم صهیونیستی امروز در دوراهی بدی قرار دارد و به هیچکدام از اهداف خود به ویژه نابودی حماس نرسیده است، رهبر معظم انقلاب فرمودند شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی امروز قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه رعایت تقوا است تصریح کرد:

همان‌طوری که در آیه ۱۸۳ سوره بقره تاکید شده است روزه جهت تقویت تقوا است. خداوند متعال در آیه ۱۳۱ سوره نساء تاکید دارد که توصیه به تقوا مختص به مسلمانان نیست و قوم‌های پیش از مسلمانان نیز به تقوا دعوت شده‌اند. در دعای افتتاح می‌خوانیم خدایا به تو شکایت می‌کنیم در زمانی حضور داریم که در مدت غیبت امام (عج) قرار داریم و درخواست داریم هرچه زودتر ظهر ایشان نزدیک شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان