تیراندازی در فیلادلفیا دست‌کم سه کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 15:24

تیراندازی در فیلادلفیا دست‌کم سه کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت

شماره: 18085
Aa Aa

چندین عامل مسلح به سمت جمعیت شلیک کرده اند. دست‌کم دو اسلحه در صحنه حادثه کشف شده که یکی از این سلاح‌ها یک خشاب بزرگ داشته است.

چندین عامل مسلح به سمت جمعیت شلیک کردند؛
تیراندازی در فیلادلفیا دست‌کم سه کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت

تیراندازی چندین عامل مسلح در خیابان جنوبی فیلادلفیا به کشته شدن دست‌کم سه نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر منجر شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از شبکه «ای بی سی» بازرس «دی اف پیس» در یک کنفرانس خبری گفت که مأموران پلیس در جریان تیراندازی خود چندین عامل مسلح را دیدند که به سمت جمعیت شلیک می‌کنند و یکی از مأموران پلیس به سمت یکی از عاملان مسلح تیراندازی کرد. مشخص نیست که گلوله به وی اصابت کرده یا خیر اما فرد مظنون اسلحه خود را رها و فرار کرد. دست‌کم دو اسلحه در صحنه حادثه کشف شده  و یکی از این سلاح‌ها یک خشاب بزرگ داشته است.

گلوله‌های زیادی در امتداد بلوک‌های ۲۰۰ و ۳۰۰ پیدا شده و در مجموع در مجموع ۱۴ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. از این قربانیان، سه نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شده‌اند. دو نفر مرد و یک نفر زن به دلیل اصابت چندین گلوله به بدنشان جان باختند.

پیش در این خصوص می‌گوید:

«می‌توانید تصور کنید که صد‌ها نفر از خیابان جنوبی لذت می‌بردند؛ همانطور که از تعطیلات آخر هفته لذت می‌بردند و ناگهان تیراندازی شروع می‌شود».

تاکنون هیچ فرد مظنونی در رابطه با این تیراندازی‌ها بازداشت نشده است و نیرو‌های پلیس در حال بررسی ویدئو‌هایی نظارتی و شناسایی هستند تا بتوانند عاملان مسلح را شناسایی کنند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان