جزئیات جرایم مالی طرح عفاف و حجاب رسانه‌ای شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:32

جزئیات جرایم مالی طرح عفاف و حجاب رسانه‌ای شد

شماره: 21671
Aa Aa

جرایم مالی از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیارد تومان است| ابطال گواهینامه رانندگی، ابطال پاسپورت و ممنوعیت استفاده از اینترنت نیز در این طرح دیده شده است،

با اعلام نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی؛
جزئیات جرایم مالی طرح عفاف و حجاب رسانه‌ای شد

حسین جلالی، نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در یک نشست خبری جزئیات جدیدی از جرایم مالی در طرح عفاف و حجاب را رسانه‌ای کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از صدای انار، او گفت:

این موضوع را در ۳۰۰ جلسه با شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی نهایی کردیم، عفاف و حجاب را عملی خواهیم کرد و حجاب بهتر از گذشته خواهد شد، ۷ گروه، گروه هدف ما هستند. این گروه‌ها شامل داخل خودروها، داخل اماکن و رستورانها، ادارات و سازمانهای دولتی، مراکز آموزشی و دانشگاهها، فرودگاهها و ترمینالها، فضای مجازی سلبریتی‌ها و کف خیابان و معابر هستند. کاری که برای هر ۷ گروه دیده شده کارهای بسیار مهمی است و این طرح خدمت رهبری، قوه قضائیه، فرهنگ عمومی و … رسیده است.

جلالی گفت:

در این طرح مواجهه کاملاً هوشمند است و هیچ تقابل فیزیکی وجود ندارد. جرایم مالی آن از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیارد تومان است. ابطال گواهینامه رانندگی، ابطال پاسپورت، در سلبریتی‌ها و کسانی که کانال و وبگاه و عضو بالا دارند ممنوعیت استفاده از اینترنت دیده شده است، دولت باید یکی دو هفته آینده لایحه بیاورد و تصویب و ابلاغ شود و ضمانت اجرایی آن را بالا بردیم و ان‌شاءالله اجرا می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان