جمع آورى امضاء و طومار اجباری براى ابقاء بهزادى! | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 8:28

جمع آورى امضاء و طومار اجباری براى ابقاء بهزادى!

شماره: 22559
Aa Aa

دستگاههاى امنيتى باید با اينگونه حركت هاى عوام فريبانه برخوردى قاطع داشته باشند تا ديگر شاهد چنين حركات مشمئز كننده اى در قلب طپنده صادرات مواد نفتى و پتروشيمى ايران اسلامى نباشيم.

بعد از كارت هديه، برنج، چينى، آجيل و روغن، اين بار؛
جمع آورى امضاء و طومار اجباری براى ابقاء بهزادى!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

گاهى اوقات به نظر می رسد در دوران جاهليت و بربريت زندگى مى كنيم كه برخى از افراد چرم يا آسترى روى صندلى مديريت را به شلوارشان دوخته اند و به هر نحوى كه شده حاضر به جدايى از آن نبوده و نيستند!

يكى از اين افراد بهمن بهزادى، چهره نام آشناى اين روزهاى نهادهای حراستى صنايع پتروشيمی و بازرسى وزارت نفت است!

طبق آخرين يافته ها چندى پيش چند نفر از كاركنان خدوم شركت سهامى پتروشيمى خارگ و از مريدان و همشهرىان بهمن بهزادى از دفتر تهران به محيط صنعتى مجتمع پتروشيمى در جزيره خارگ رهنمون شده و با ليست هاى از قبل آماده شده و با سرك كشيدن به همه ى واحدها از كاركنان درخواست تأئيديه و امضاى اجباری تحت عنوان "بهزادى هر چه در توان داشته براى ما انجام داده است و ما ازايشان راضى هستيم" و يا اينكه "ما كاركنان قراردادى تبديل وضعيتى مان را مديون بهمن بهزادى ميباشيم" و... نموده اند.

قرار است این طومار از طريق نمايندگان در مجتمع خارگ به دفتر مركزى ارسال و سپس به مدير عامل شركت سرمايه گذارى اهداف، رئيس هيأت رئيسه صندوق هاى بازنشستگي صنعت نفت و...ارسال گردد تا بهمن بهزادى از سمت مدير عاملى شركت سهامى پتروشيمى خارگ تعويض نگردد و همچنان بتواند به سفرهاى سياحتى و تفريحى خويش ادامه دهد!

اين درحالى است كه پيشتر و با اهداء كارت هديه، توزيع برنج، روغن، سرویس چینی، آجیل و حتی سبد کالا به دنبال ابقاء نامبرده بوده اند اما از درون مجتمع پتروشيمى خارگ مطلع شديم كه مسعود انصارى مرد كاربلد و با سواد ومدير مجتمع به محض شنيدن ماجرا جلوى اين قانون شكنى را گرفته اما ديگر دير شده بوده چرا كه امضاهاى اجبارى از كاركنان خدوم و بى خبر از قوانين جارى در شركت هاى صنعتى كه مغایر با اينگونه حركات غير قانونى است اخذ گرديده و طراح اين حركت سازمان يافته به هدف شوم خود رسيده بود!

به راستى در شركت عظيم توليدى صادراتى مثل پتروشيمى خارگ، امور حقوقى و قضايى وجود ندارد كه براحتى آب خوردن با اينگونه حركات  باعث ايجاد شكاف و دو دسته گى در ميان كاركنان ميگردد مقابله نمايند يا شايد ايشان خود طراح و گردانندگان يك چنين شوهاى تبليغاتى و مسخره مى باشند؟

دستگاههاى امنيتى و حراستى در جزيره خارگ ميبايستى با اينگونه حركت هاى عوام فريبانه برخوردى قاطع داشته باشند تا ديگر شاهد يك چنين حركات مشمئز كننده اى در قلب طپنده صادرات مواد نفتى و پتروشيمى ايران اسلامى مان نباشيم. مسببان اين حركت بايستى بدانند ماندن در اريكه قدرت با زور وجمع آورى امضاء حركتى سخيف و بسيار بچه گانه خواهد بود!

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان