حتی ملت آمریکا هم شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1403 - 7:43

حتی ملت آمریکا هم شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند

شماره: 20138
Aa Aa

حکم جهاد تبیین جکم جهاد عمومی است و هر کس که دستش می‌رسد بر او واجب است همچون نماز صبح با دشمن در فضای مجازی مبارزه کند.

حکم رهبری بر سایر مجتهدین هم وجوب پیدا می‌کند؛
حتی ملت آمریکا هم شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند

احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد اظهار داشت:

گفتمان اسلام یعنی مردم خدا را باور کنند، به معاد اعتقاد داشته باشند و همه اعمال خود را منطبق با خواست و در راستای جلب رضای الهی هدفمند کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

گفتمان استکبار دلالت بر اصالت داشتن شکم، شهوات و لذایذ انسان‌ها دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اندیشه انقلاب اسلامی شعار «مرگ بر آمریکا» را از ایران فراتر برده است گفت:

امروز این شعار از سرزمین‌های منطقه هم فراتر رفته و حتی ملت آمریکا هم این شعار را سر می‌دهند.

علم‌الهدی جنگ با دین را محور اصلی تقابل اندیشه اسلامی و ایدئولوژی نظام سلطه دانست:

اصلی‌ترین موضوعی که توسط این مزدوران مطرح می‌شود مقابله با دین است و از تمام نظام جمهوری اسلامی و از تمام سردمداران نظام فقط یک نفر را نشانه گرفتند که رهبر معظم انقلاب به‌ عنوان نماد جمهوری اسلامی بود. مسئله روسری برداشتن یک زن ضددین با جنایت شاهچراغ(ع) در این راستا است و به عبارت دیگر اینکه مؤمنین را در حرم به شهادت برسانند و اینکه روسری از سر زن ایرانی بردارند و او را در حمله به روحانیت تهییج کنند یک اساس واحد دارد که عبارت است از مبارزه با اسلام و دین خدا تا اندیشه انقلاب اسلامی را از منطقه براندازی کنند.

وی ابراز کرد:

جهاد تبیین برای امام‌ جمعه با خطبه‌های نماز جمعه و روحانیت با فعالیت تبلیغی نمود پیدا می‌کند و برای شما برادر و خواهر مسلمانی که در فضای مجازی فعالیت دارید در مقام دفاع از دین و مقابله با دشمن در شبکه‌های اجتماعی مصداق می‌یابد که به معنای استفاده از ابزار دشمن علیه خود اوست؛ دشمنی که با توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، جنایت‌های بی‌شماری در جنگ رسانه‌ای خود به راه انداخته است و در این شرایط، نمی‌شود مؤمنان ساکت بمانند و به خاطر تحریف حقایق فقط اندوهگین باشند. اگر شما فضای مجازی را در اقدام پدافندی این حملات پُر از حقایق کنید و جهاد تبیین را به عرصه بروز و ظهور برسانید دشمن همچون عرصه‌های دیگر در این فضا هم عقب‌نشینی خواهد کرد. خوشبختانه در این گرفتاری‌ها و اغتشاشات عده‌ای از خواهران مردآفرین ما وارد عرصه شدند، در فضای مجازی به فعالیت درآمدند و نشان دادند که دشمن شکست‌خوردنی است. حکم مقام معظم رهبری حکم جهاد عمومی است و هر کس که دستش می‌رسد همچون نماز صبح بر او وجوب پیدا می‌کند که با دشمن مبارزه کند. این‌ گونه نیست که ما تماشاچی هجمه رسانه‌ای دشمن باشیم و دست روی دست بگذاریم، بلکه ما هم می‌توانیم از این فضا استفاده کنیم، حذف کردن پست افراد در شبکه‌های اجتماعی نخستین نشانه از شکست دشمن است. رهبری حکم داده‌اند. هیچ‌ کس نمی‌تواند از این فرمان سرپیچی کند زیرا حکم رهبری حتی بر سایر مجتهدین هم وجوب پیدا می‌کند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان