حقوق هاى فوق نجومى كاركنان مأمور پتروشيمى خارگ | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 5:54

حقوق هاى فوق نجومى كاركنان مأمور پتروشيمى خارگ

شماره: 22763
Aa Aa

كاركنان مأمور به خدمت در اين شركت سواى حقوق ها و پاداش هاى فوق نجومى هزينه هاى سنگينى شامل رزرواسيون هتل فوق لوكس تاج محل و قليان هاى فوق مدرن را نیز ماهيانه روى دست شركت مى گذارند!

زندگى لاكچرى در هتل تاج محل با قليان ميليونى؛
حقوق هاى فوق نجومى كاركنان مأمور پتروشيمى خارگ

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

اين خبر كاملا گران قيمت، لوكس، دسته اول، لاكچرى و بسيار جالب توجه است! اما جالب تر از همه اينكه كاركنان مأمور به خدمت در شركت سهامى پتروشيمى خارگ كه در تهران اسكان مى يابند در هتل كاملا لوكس تاج محل مستقر شده و سواى ميل كردن غذاهاى لذيذ و ميليون تومانى قليان هاى ميليونى هم سفارش مى دهند!

 اين در حالى است كه كاركنان حاضر در مجتمع پتروشيمى در جزيره خارگ بعضا در هواى بالاى ٤٥ درجه و رطوبت ١٠٠ درصد درحال خدمت رسانى به كشور و صادرات مواد پتروشيمى ميباشند.

ظريفى مى گفت تفاوت درجه حرارت هتل تاج محل تهران و محيط كارگرى مجتمع شيميايى خارگ بيش از ٧٠ درجه سانتى گراد مىباشد! اما از همه اينها كه بگذريم توجه مهندس عبدالحسين بيات، رئيس صندوق هاى بازنشستگي كاركنان صنعت نفت و مهندس ذبيح الله نعيمى، مدير عامل شركت سرمايه گذارى اهداف را به حقوق ها و پاداش هاى نجومى كاركنان مأمور به خدمت و همراهان بهمن بهزادى در اين شركت جلب مى كنيم و از عزيزان و نيروهاى بازرسى و حراست نفت و پتروشيمى دعوت مى نمائيم تا از فيش هاى حقوقى نجومى اين افراد كه اتفاقا كارزيادى به جز چاى خوردن در مجتمع پتروشيمى خارگ و خوردن غذاها و كشيدن قليان هاى ميليون تومانى در هتل تاج محل تهران كار ديگرى نداشته و ندارند سركشى بعمل آورند!

كاركنان مأمور به خدمت در اين شركت سواى حقوق ها و پاداش هاى فوق نجومى، هزينه هاى سنگينى شامل رزرواسيون هتل فوق لوكس تاج محل بعلاوه سه وعده غذاى لذيذ و گرانقيمت، قليان هاى فوق مدرن باقيمت هاى بالا، بليط هاى گران پروازى و . . . را ماهيانه روى دست اين شركت مى گذارند!

آنگونه كه از شواهد امر بر ميآيد بالاسرى هاى بهمن بهزادى به دليل ولخرجى ها و كادوهاى آنچنانى كه از جيب شركت پتروشيمى خارگ هزينه مى كند او را رها كرده و به نوعى رد داده اند!

اى كاش ناظران پاكدست بازرسى سرى به اسناد مالى ادارى اين شركت بزنند و از نزديك با بريز و بپاش ها و بذل و بخشش هاى مدير عامل برجسته اش آشنا شوند.

اين در حالى است که اغلب مردم ايران زمين از خريد سه وعده غذاى روزانه خود عاجز مانده اند ضمن آن كه افراد زيادى بخاطر جاه طلبى هاى ايشان و باند معروفش از كار بركنارشده اند آنهم بى دليل و بى گناه!

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان