حقيقى هم در رفت! | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 0:25

حقيقى هم در رفت!

شماره: 22835
Aa Aa

شنيده مى شود محسن حقيقى اعتمادش از عملكرد و رفتار ادارى مالى مدیرعامل (بهمن بهزادى) سلب شده بوده و اجبارا و براى فرار از تخلف هاى احتمالى مالى دست به استعفاء زده است.

هياهو در هيأت مديره پتروشيمى خارگ؛
حقيقى هم در رفت!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

نوبتى هم كه باشد نوبت به يكى ديگر از اعضاى هيأت مديره رسيد!

محسن حقيقى، عضو اصلى هيأت مديره شركت سهامى پتروشيمى خارگ كه از طرف هیات مدیره رئیس کمیته حسابرسی نيز بود از اين شركت رفت!

رفتن مشكوك حقيقى كه از چهره هاى خوشنام صنعت پتروشيمى و از محدود دست پاكان اين صنايع به شمار مى آيد آنقدر آرام و لاك پشتى صورت گرفت كه گويى از اين شركت " در رفت "!

اين در حالى بود كه رئيس کمیته حسابرسی اين شرکت كه جوانى مستعد، كاربلد و بسيار كاربلد بود با توجه به ورود كردن به برخى موارد گنگ مالى و حسابرسى شركت و در ادامه برخى تخلفات مزمن بعد از درميان گذاشتن اين موارد با مدير عامل شركت سهامى پتروشيمى خارگ و پس از اينكه او هيچگونه دستورى مبنى بر رفع عيب و ايراد هاى مالى را صادر ننمود از ادامه همكارى با اين شركت خوددارى و از خارگى ها جدا شد.

طبق پيگيرى هاي انجام شده مشخص گرديد محسن حقيقى پس از مذاكره با مدیرعامل هولدینگ صباانرژی و موافقت وی با استعفای خویش از سمت اعضاى هیات مدیره شرکت سهامى پتروشیمی خارگ استعفاء داد و از ابتداى سال جارى راه اش را از راه شركت پر حاشيه جدا نمود.

در جايى ديگر شنيده مى شود از ديگر عوامل جدايى محسن حقيقى می توان به محدود کردن فعالیت حسابرسی داخلی از سوى بهمن بهزادى و  انتصاب هم شهری و همکار سابق (مهدى آشورى) مدير عامل پتروشيمى خارگ كه از پتروشيمى فارابی به پتروشيمى خارگ انتقال يافته بوده است! همچنين شنيده مى شود محسن حقيقى اعتمادش از عملكرد و رفتار ادارى مالى مدیرعامل (بهمن بهزادى)  سلب شده بوده و اجبارا و براى فرار از تخلف هاى احتمالى مالى دست به استعفاء زده است.

اما در ادامه بايستى اذعان داشت كه هنوز و به درستى مشخص نيست ضابطان بازرسى و حراستى به چه دليل ويا دلايلى به تخلفات پى در پى در شركت پتروشيمى خارگ ورود نكرده و به بررسى آن نمى پردازند !؟ شايد كارتهاى اهدايى و خريدارى شده چرم درسا كه با هزينه جيب كاركنان اين شركت خريدارى گرديده برخى را شرمنده كرده است! بهر حال هرچه كه باشد خيلى زود گيوتين اخراجى ها گردن مسافران كثير السفر را خواهد زد!

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان